امام خمینی به رای مردم اعتماد کامل داشت

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: هیچ کس در نظام جمهوری اسلامی نباید نقش مردم را در تعیین سرنوشت خود انکار کند زیرا این موضوع اعتقاد راسخ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود و امام خمینی به رای مردم اعتماد کامل داشت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی شامگاه پنجشنبه در آیینی به مناسبت ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز و تعدادی از مسئولان لشکری و کشوری به بیان فضائل اخلاقی شخصیت الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) پرداخت.
وی گفت: امام با رهبری مدبرانه خود و اتکا به نصرت الهی و اعتماد به مردم، رژیم استبدادی را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی ایران که متکی به آراء مردم است را جایگزین آن کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: امام به آراء و انتخاب مردم با همه وجود اعتماد و اعتقاد داشت و به فاصله کمتر از ۲ ماه پس از شکل گیری انقلاب، اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را به همه پرسی و تعین نتایج آراء مردم گذاشت و در طول ۱۰ سال مدت رهبری خود هیچ نظری را بر مردم تحمیل نکرد و انتخاب امور را به آراء مردم متکی دانست.
 ادیانی با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است، تاکید کرد: زنده نگه داشتن مکتب فکری امام و تجلیل از مقام او حضور هوشمندانه و آگاهانه همه آحاد مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح می‌باشد.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ و ولایتمدار ایران بار دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنند و حماسه‌ دیگری از جنس فتح خرمشهر می‌سازند، از ملت شریف ایران خواست با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای توطئه‌های دشمان قسم خورده این انقلاب را خنثی کرده و یقینا بدانند با هر رای که می‌دهند امام و شهدا را شاد خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha