فرماندار مشگین‌شهر: مردم آگاهانه و پرشور در انتخابات شرکت کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار مشگین‌شهر به اهالی این شهرستان توصیه کرد با حضوری آگاهانه و پرشور و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و انتخاب افراد اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری در تاریخ سیاسی منطقه شهر رقم بزنند.

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی توسط دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و تامین سلامت و امنیت انتخابات ، خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد.

وی اظهارکرد: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۵۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۷۳ صندوق در مناطق شهری و ۱۸۰ صندوق دیگر نیز در مناطق روستایی و عشایری می‌باشد.

وی افزود: بیش از پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی از قبیل نمایندگان فرماندار و هیات‌های اجرایی بازرسان نظارت و عوامل انتظامی ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به ساکن بودن بخش عظیمی از عشایر شاهسون در ییلاقات دامنه‌های سبلان از اعزام اکیپ‌های سیار به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور جهت اخذ عشایر کوچنده خبرداد.

وی گفت: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن بیش از ۳۰۰ پارچه روستا و آبادی شاهد بیشترین رقابت‌های انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان است و بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در روستاهای منطقه با هم رقابت خواهند کرد. 

شهرستان مشگین‌شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha