طرح کنترل وزن دانش آموزان هرمزگان با جدیت پیگیری شود

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت طرح کنترل وزن دانش آموزان گفت: در این راستا، تحرک بیشتر و تغذیه مناسب دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

علی رئوفی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز باید باتوجه به اهمیت طرح یادشده  در اجرای مناسب آن اهتمام لازم را داشته باشد.

«براساس اعلام معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، طبق آخرین پالایش از بین ۳۶۲ هزار و ۹۶۸ دانش آموزان دختر و پسر استان در سال تحصیلی (۹۹-۱۴۰۰)، ۱۹ درصد از دانش آموزان هفت تا ۱۸ سال چاق و یا داری اضافه وزن هستند.

تعداد ۱۵ هزار و ۵۱۲ دانش آموز استان هرمزگان نیز برابر با ۴.۲۷ درصد دارای کمبود وزن و ۳۰ هزار و ۱۵۰ نفر برابر ۸.۳۱ درصد نیز لاغر هستند.

همچنین ۶۷.۴۳ درصد دانش آموزان هرمزگانی نیز دارای وزن مطلوب بودند که در این وضعیت استان هرمزگان جایگاه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.»

فرآیند اخذ رای در هرمزگان با آرامش خوبی انجام شد

رییس ستاد انتخابات هرمزگان همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه جاری گفت: در این انتخابات، کار بزرگی صورت گرفت و با آرامش خوب فرآیند اخذ رأی انجام شد.

رئوفی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تبریک گفت و بیان داشت: مردم ایران از جمله هرمزگانی‌ها با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه‌ای باشکوه رقم زدند.

وی همچنین در پایان از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و تامین امنیت و از همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌ها که نهایت همکاری را با ستاد انتخابات استان داشتند، قدردانی کرد.

بیش از ۵۸ درصد از مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha