۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84434204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات تنیس همدان: آموزش و پرورش منبع غنی استعداد است

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز استان همدان گفت: آموزش و پرورش منبع غنی از استعدادهای ورزشی است و براین اساس هدفگذاری خوبی برای شناسای نخبه‌ها در رده سنی پایه انجام داده‌ایم.

به گزارش ایرنا زهره ابوطالبیان روز چهارشنبه در نشست با مسوولان تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: رویکرد هیات تنیس روی میز در دوره مدیریتی جدید پرداختن به رده‌های سنی پایه در حوزه استعدادیابی است و براین اساس خواستار همکاری آموزش و پرورش به عنوان گنجینه نخبه‌های ورزشی هستیم.

وی اضافه کرد: هم اینک در زمینه استعدادیابی به صورت تخصصی ورود داشته و با استفاده از مربیان جوان وباتجربه درکنار هم اقدام به بکارگیری فضاهای جدید و افزودن مدارس و سالن به فضاهای قدیم برای ورزش پینگ پنگ همدان کرده‌ایم.

ابوطالبیان قهرمانان دخترملی پوش همدان در تنیس روی میز را ظرفیتی حائز اهمیت دانست و گفت: انتظار داریم با پیگیری مسوولان آموزش و پرورش، دستگاه ورزش استان در زمینه معرفی ملی پوشان تنیس روی میز، همانند دختران در بخش پسران نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

وی به لزوم ارتقا سطح کیفی دانش مربیان و داوران در رشته ورزشی پینگ‌پنگ تاکید و به نقش تاثیرگذار برگزاری جشنواره‌های متعدد خارج از فضای سالن نیز اشاره کرد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش همدان نیز در این نشست با اشاره به تنظیم تفاهم نامه در پیشبرد اهداف مشترک بین هر ۲ حوزه ورزشی گفت: ارتقا فضا وتجهیزات در استان، برگزاری رویداد مشترک مسابقات بامحوریت رقابت خانوادگی پینگ پنگ در فضای آزاد از اهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

عبدالله جعفری به هماهنگی با هیات تنیس روی میز برای حضور مربیان ورزشی در راستای استعدادیابی و ورود به مدارس اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد از سوی دستگاه ورزش همدان مطرح شده در برنامه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

استان همدان نزدیک به یک هزار ورزشکار در رشته تنیس روی میز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha