۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85227410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات تنیس روی میز همدان: توجهی به حواشی نداریم

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبر: 85227410
رئیس هیات تنیس روی میز همدان: توجهی به حواشی نداریم

همدان- ایرنا- رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت: هم اکنون جزو بهترین استان‌های کشور هستیم و تمرکز ما تداوم همین این مسیر است و توجهی به حاشیه‌ها نداریم.

«زهره ابوطالبیان» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: قطار ورزش تنیس روی میز به خوبی در حال حرکت است و اینکه عده‌ای مدام سنگ‌اندازی می‌کنند، برای ما که با سرعت در حال فتح قله‌های افتخار هستیم، طبیعی به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: عده‌ای درصدد به حاشیه کشاندن زحمات اعضای هیات، مربیان و ورزشکاران موفق هستند که البته به نتیجه‌ای نخواهند رسید چرا که همدلی و اتحاد مجموعه تنیس روی میز استان همدان قابل شکست نیست.

ابوطالبیان با اشاره به اینکه فصل موفق و درخشانی در ورزش تنیس روی میز استان همدان در جریان است، گفت: با تلاش و زحمات مربیان، حمایت خانواده‌ها و افتخارآفرینی ورزشکاران، هم اکنون در مسابقات مختلف ملی و فراملی کارنامه درخشانی را ثبت کرده‌ایم.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت مجموعه تنیس روی میز استان دوری از حواشی بوده و اجازه نمی‌دهیم افراد منفعت طلب به مقاصد خود دست یابند.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان: توجهی به حواشی نداریم

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: حضور شیما صفایی نابغه تنیس روی میز استان همدان در بازی‌های آسیایی هانگژو یکی از بزرگترین افتخارات تاریخ ورزش استان همدان است که رقم خورد ضمن اینکه ما نخبه‌هایی نظیر ستایش ایلوخانی، هدیه آقا محمدی، فاطمه احمدی، مهرسا رضایی و آوا خدابنده لو را داریم که همگی جزو آینده سازان این رشته ورزشی در ترکیب تیم‌های ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در فضای مجازی با بی‌انصافی علیه تنیس روی میز همدان حاشیه‌سازی می‌کنند، گفت: این رفتار نشان از توان فنی و مدیریتی بالای مجموعه هیات تنیس روی میز دارد.

وی با قدردانی از مربیان زحمت کش همدان به خصوص نادر شاملو رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: زحمات این مربیان دلسوز باعث شده تا تنیس روی میز امروزه یکی از رشته‌های مدال آور استان همدان باشد.

به گزارش ایرنا، در ماه های اخیر گروهی از دست اندرکاران تنیس روی میز در شبکه های اجتماعی با عناوین مختلف به تخریب عملکرد هیات تنیس روی میز استان همدان پرداخته اند با این حال کارشناسان، مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، بهترین دوره را در افتخارآفرینی داشته است.

شنیده ها حاکیست این افراد به دلیل رخی مسائل از هرگونه فعالیت زیر نظر هیات تنیس روی میز استان همدان منع شده اند.

استان همدان دارای بیش از یکهزار ورزشکار در رشته تنیس روی میز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha