۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1045
کد خبر: 84446162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای مازندران تا آخر هفته نیمه ابری با بارش پراکنده همراه است

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران، شرایط جوی این استان از امروز تا آخر هفته را صاف تا نمیه ابری و به ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و وقوع رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای، وضعیت هوای استان طی امروز و فردا را صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر تا اوایل شب با افزایش ابر به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات با رگبار باران، وقوع رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد که بیشینه دما نیز در این مدت در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۶ و در ارتفاعات نیز بین ۲۶ تا ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان در روز چهارشنبه را نیز صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، وقوع رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد و بیشینه دما نیز در این روز در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۳۲ تا ۳۶ و در ارتفاعات نیز بین ۲۶ تا ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، دمای هوای مازندران در روز پنجشنبه در مقایسه با روز مقابل آن اندکی کاهش می‌یابد که این کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای محسوس‌تر است، به گونه‌ای که  بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای با یک درجه کاهش بین ۳۱ تا ۳۵ و در ارتفاعات نیز دمای هوا بین ۲۶ تا ۳۲ درجه سانتگیراد بالای صفر است.

شرایط جوی استان در روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است به گونه‌ای که دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با یک تا دو درجه افزایش در مقایسه با روز ماقبل آن به ۳۲ تا ۳۷ و در ارتفاعات نیز به ۲۸ تا ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرمترین ساعت به ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر نداشته است.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نیز نشان می‌دهد که ساری، دشت ناز و گلوگاه با ۳۵ و رینه لاریجان آمل نیز با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

جدول پیش‌بینی ۱۲ ساعته دریایی هواشناسی مازندران نیز نشان می‌دهد که وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فراد با باد و موج متوسط همراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha