۵ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84450447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران تابستانه به ۲ روستای مراوه‌تپه خسارت زد

۵ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۴
کد خبر: 84450447
باران تابستانه به ۲ روستای مراوه‌تپه خسارت زد
خسارت بارش شدید باران در بخش گلیداغ مراوه‌تپه

گنبدکاووس - ایرنا - بخشدار گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه‌تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان گفت که بر اثر بارش شدید و رگباری باران و تگرگ دیشب /چهارم شهریور/ و جاری شدن روان آب، ۶ واحد مسکونی، پنج واحد دامداری، برخی مزارع کشاورزی و معابر ۲ روستای پلی‌علیا و یانبلاق این بخش دچار خسارت شدند.

لقمان قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارش شدید و رگباری باران همراه با تکرگ که از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ دیشب رخ داد، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران شهرستان مراوه‌تپه به محل اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های امدادی به همراه اهالی روستاها تا ساعت ۲۴ شب گذشته به واحدهای آسیب دیده امدادرسانی کردند و هم اکنون تیم‌های ارزیاب نیز درحال برآورد خسارت هستند.

قربانی اضافه کرد: این بارش رگباری به چهار واحد مسکونی و پنج واحد دامداری در روستای پلی علیا و به ۲ واحد مسکونی، معابر روستا، یک واحد انباری و حیاط مدرسه در روستای بانبلاق بخش گلیداغ مراوه‌تپه خسارت جدی وارد کرد.

وی تصریح کرد: پس از خارج کردن گل و لای واحدهای مسکونی، موکت و برخی اقلام غذایی به صاحبان این خانه ها داده شد.

بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه‌تپه حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در یک نقطه شهری، ۴۹ روستای دارای کد شناسایی و ۲۵ نقطه جمعیتی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha