هفت هکتار زمین زراعی و باغی ارتفاعات جنوب مشهد رفع تصرف شد

مشهد- ایرنا- رییس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی خراسان رضوی از رفع تصرف هفت هکتار زمین زراعی، باغی و ‌حریم و بستر رودخانه در مناطق عارفی و بالندر ارتفاعات جنوب مشهد خبر داد.

فرزاد بهشتی توندری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و ماده ٢ قانون توزیع عادلانه آب طی ٢٤ ساعت گذشته ۲۲ قطعه زمین دیوارکشی و ویلا سازی شده به مساحت تقریبی ۶ هکتار در ارتفاعات جنوبی مشهد که تصرف و تغییرکاربری شده بود، رفع تصرف و سازه‌های انجام شده در آن قلع و قمع شد. 
وی افزود: همچنین در این عملیات پنج مورد رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه انجام شد، سه استخر غیرمجاز قلع و قمع و ۶ حلقه چاه غیرمجاز نیز مسدود گردید.

رییس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی خراسان رضوی ادامه داد: این عملیات به صورت مشترک با حضور دستگاه های متولی از جمله مدیریت پروژه ارتفاعات جنوب در شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی انجام شد.

وی گفت: شناسایی و برخورد با متخلفان و تصرف کنندگان اراضی و رفع تصرف و تعرض با توجه به دستور دادستان مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان همواره در دستور کار این دبیرخانه قرار خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha