نماینده ولی‌فقیه در استان همدان: ائمه جمعه حامی دولت و دولتمردان هستند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت که به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم و زمینه سازی برای تحقق اهداف دولت، ائمه جمعه استان از دولتمردان و مدیران اجرایی حمایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب اله شعبانی موثقی» روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان که با حضور استاندار برگزار شد، افزود: در همین ارتباط ضروری است دقت نظر و بررسی همه جانبه مسایل در انتصاب مدیران به ویژه مدیران حوزه‌های فرهنگی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل جوان و نوجوان کشور، اظهار داشت: انتخاب شایسته مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص در حوزه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه بسیار مهم و نیازمند دقت نظر و بررسی دقیق است.

وی تصریح کرد: البته ما در انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان مداخله نمی‌کنیم ولی تاکید داریم که مدیران حوزه های فرهنگی باید متعهد و دغدغه‌مند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سیاست ائمه جمعه عدم دخالت در انتخاب فرمانداران و مدیران اجرایی شهرستان ها است و امیدواریم که فرماندارانی همراه و همدل با دولت جهادی و مردمی سیزدهم برای شهرستان های تابعه استان همدان انتخاب شوند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی بصیرت و تقوی است، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه مبتنی بر عدالت محوری، مطالبه گری و مبارزه با فساد است‌ و صحبت های ائمه جمعه در این تریبون نیز برپایه و اساس همین رویکرد و مبنای است.

امام جمعه همدان گفت: ائمه جمعه استان همدان در دولت گذشته نیز هیچگاه مدیران را تخریب نکردند و همواره مطالبه گری دلسوزانه را از طریق تریبون نماز جمعه در دستور کار قرار داده و پیگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: حمایت از دولت وظیفه ای همگانی است و همه ما براساس زمینه سازی برای خدمت صادقانه به مردم، از مدیران و دولتمردان حمایت می کنیم.

به گزارش ایرنا، گردهمایی ائمه جمعه استان صبح امروز با حضور استاندار در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha