۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84574730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 بیش از هزار واحد صنفی سنندج بازرسی بهداشتی شد

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
کد خبر: 84574730
 بیش از هزار واحد صنفی سنندج بازرسی بهداشتی شد

سنندج- ایرنا- رییس مرکز بهداشت سنندج گفت : یک‌هزار و ۲۱۰ فقره بازرسی از اصناف چهارگانه در این شهرستان انجام و  ۶۵۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته وغیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

دکتر جهانبخش یوسفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  بازرسان ستادی و محیطی این مرکز در ادامه فعالیتهای نظارتی خود در سطح ستادی در قالب ۲۲ تیم گشت مشترک از ۱۰۳ واحد صنفی و در سطح نظارتهای محیطی از ۹۰۰ واحد صنفی بازدید و بازرسی داشتند.

وی افزود: در زمینه نظارت بر سلامت عرضه مواد غذایی و خوراکی آماده نیز ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید وبازرسی قرار گرفت و پنج مورد نمونه برداری از مواد غذایی تهیه شده در این اماکن جهت تایید سلامت انجام شد.

رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به جدیت در برخورد با تهدیدکنندگان امنیت سلامت گفت: ۱۹ واحد صنفی مختلف به علت عدم رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت کردند تا در مهلت تعیین شده نواقص موجود را مرتفع کنند.

دکتر یوسفی به پیگیری شکایات مردمی اشاره و اضافه کرد: ۱۱ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ وهمچنین ۱۶ مورد اخطاریه صادر شده در گذشته جهت حصول نتیجه مورد پیگیری لازم قرار گرفت.

نظارت بر اجرا و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی  در اماکن ومطبهای پزشکی، یادواره حسن زیرک در مجتمع هنری فجر، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور در استادیوم ملک نیا، نمایش هنری در پارک سپیدار سنندج، بازدید از مراکز ترک اعتیاد، جایگاههای سوخت گیری و اماکن ورزشی و تالار های پذیرایی و همچنین برگزاری جلسه توجیهی با مسوولین صنف اماکن پذیرایی و رستوران‌ها از دیگر فعالیتهای بازرسی بهداشتی در استان بود که یوسفی به آن اشاره کرد.

سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha