۲ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84588142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکنون ۴۴ درصد اعتبارات استانی شهرستان لردگان تخصیص یافته است

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سالجاری از محل اعتبارات استانی که شامل تملک‌دارایی‌ها، نفت و گاز و متوازن بوده است ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان لردگان پیش‌بینی شده که تاکنون ۴۴ درصد آن تخصیص یافته است.

علی شهریارپور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان لردگان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون از محل اعتبارات تملک استانی ۸۱ درصد تخصیص و از محل اعتبارات متوازن استانی ۲۱ درصد تخصیص حاصل شده است که با آنچه در سطح استان اختصاص یافته برابری می کند.

وی ادامه داد: اما هنوز از محل اعتبارات  نفت و گاز تخصیصی انجام نشده که در حال پیگیری است.

شهریارپور یادآور شد: از سایر منابع از جمله متوازن ملی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌های متفرقه نیز ۱۱۸ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار شده که ۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که معادل ۵۱ درصد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مقایسه سال گذشته اعتبارات استانی شهرستان لردگان بیش از سه برابر و اعتبارات سایر ردیف‌ها ۹ برابر رشد داشته است.

شهریاپور افزود: این میزان اعتبار جدای از ۱۸۰ میلیارد تومان آزادراه لردگان به ایذه است که تاکنون ۱۲۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرستان لردگان شهرستانی وسیع با گستردگی جمعیت است، تصریح کرد: از مهمترین ویژگی شهرستان تبدیل شدن آن به کریدور ارتباطی مرکز کشور به استانهای جنوبی بوده که ظرفیت بالایی ایجاد کرده است.

شهریارپور ادامه داد: در کنار ظرفیت‌های ارتباطی شهرستان لردگان دارای ظرفیت‌های فرهنگی، کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و نیروی انسانی است.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان لردگان بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha