کسانی که اطلاعات واکسیناسیون آنها در سامانه ثبت نشده چه کنند؟

کرمانشاه - ایرنا - معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: کسانی که اطلاعات واکسیناسیون آنها به هر دلیلی دچار چالش شده و یا در سامانه ثبت نشده برای رفع مشکل به مراکز بهداشت شهرهای محل سکونت خود مراجعه کنند.

دکتر «سارا شاه آبادی» روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: برای مواردی که اشکال در ثبت سامانه در مورد تزریق واکسن به وجود می‌آید یا به عبارتی کسانی که واکسن را تزریق کرده اما اطلاعات آنها در سامانه ثبت نشده و یا مشکلی مانند صحیح نبودن تاریخ ثبت واکسن دارند برای پیگیری باید به راهبران سامانه سیب مستقر در مراکز بهداشت شهرهای محل سکونت مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: با در میان گذاشتن نوع مشکل با این افراد پس از انجام یک سری اقدامات در شهرستان در نهایت نواقص به مرکز استان منعکس می‌شود و پس از بررسی تیم معاونت بهداشتی برای رفع مشکل به راهبران این سامانه در شهرستان مورد نظر، دسترسی برای ویرایش اطلاعات این افراد به صورت مجدد داده می‌شود.  

 بیش از ۷۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال کرمانشاه ۲ دُز واکسن دریافت کردند

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه پیشتر به ایرنا گفته بود: تاکنون ۸۸/۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان نوبت اول و ۷۴/۸ درصد نوبت دوم واکسن کرونا خود را تزریق کرده‌اند.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: حدود ۱۵ درصد از افرادی که دُز دوم دریافت کرده‌اند، دُز سوم واکسن را هم تزریق نموده‌اند.

وی اضافه کرد: از افراد بالای ۱۸ سال استان که جمعیت فراخوان شده برای دریافت دُز سوم هستند ۱۵۸ هزار و ۳۴۶ نفر دُز سوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

آمار بستری‌های کرونا استان کرمانشاه هم اکنون به ۱۱۶ نفر رسیده که از این تعداد ۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال چهار نفر آنها وخیم است.
مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۲۳ نفر رسید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha