۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84604505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: حاج قاسم سلیمانی سرباز اسلام و ولایت بود

نوشهر – ایرنا – جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : حاج قاسم سلیمانی سرباز اسلام و تحت امر ولایت بود و همیشه از اصول و آرمان‌های انقلاب و امام راحل دفاع می‌کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز پنجشنبه در مراسم یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، سردار شهید مدافع حرم محرمعلی مرادخانی و شهدای سادات و گمنام شهرستان تنکابن افزود : حاج قاسم سلیمانی جوانی از عشایر بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس با بدنی مملو از ترکش و جانبازی در میدان های جنگ ایستادگی و مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس برای ایجاد امنیت به جنوب شرق کشور رفت ، اظهار داشت : در این نقطه از کشور ناامنی موج می زد اما حاج قاسم سلیمانی هم با صلابت و اقتدار و هم با محبت و مهربانی و هم با کارآفرینی امنیت را در جنوب شرق کشور مستقر کرد.

طیبی فر خاطرنشان کرد : با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس ، جبهه مقاومت در یک گستردگی عظیم شکل پیدا کرد و ایشان با حرکت های واقع گرایانه همراه با شجاعت و صلابت کامل در برابر اربده کش های دنیا ایستاد.

وی به طرح شکست خورده خاورمیانه بزرگ اشاره کرد و افزود : اگر این طرح اجرا می شد ، خاورمیانه و بویژه غرب آسیا کاملا یکدست به نوکری آمریکا در می آمد و دشمنان برای عملیاتی کردن آن افراد جاهل و خائن را آموزش دادند و یک نیروی عظیمی را به وجود آوردند تا با حمله به  سوریه و عراق به محور مقاومت آسیب بزنند و سپس به سراغ جمهوری اسلامی بیایند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد : سپاه قدس با جمع کردن نیروهایش از چهارگوشه جهان اسلام به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی کاری کردند که امروز استکبار جهانی در مقابل عظمت آن کار مانده است.

وی با بیان اینکه نام حاج قاسم سلیمانی ستون فقرات دشمن را می لرزاند ، اظهار داشت : در میدان نبرد پتک آهنین ، شمشیر برنده و شمشیر معنوی حاج قاسم فرق سر دشمنان را می شکافت.  

طیبی فر گفت : دشمنان خیال کردند با شهید کردن حاج قاسم مسئله منطقه حل می شود اما اقداماتی را که سردار سلیمانی انجام داده قرن ها تاثیر گذار خواهد بود.

وی بر ضرورت الگو برداری از مکتب حاج قاسم توسط مسئولان تاکید کرد و یادآور شد : هرگاه مسئولان گوش به حرف رهبری دادند موفقیت حاصل گردید و اگر در برخی موارد موفق نبودیم به خاطر این بود که زیر چتر ولایت قرار نگرفتند و می خواستند زیر پرچم بیگانه کار کنند و برای بیگانه فرش قرمز می انداختند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن ۵۷۰ شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha