ولایت‌مداری از ویژگی‌های شاخص سردار حاج قاسم سلیمانی بود

همدان- ایرنا- جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی سال ها زندگی خود را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب گذاشت گفت: ولایت یاور بودن و ولایت مدار بودن از ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فر در آیین سی امین یادواره ۱۱۰ شهید شهر لالجین و سومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم در تبعیت از فرامین ولایت قدمی عقب ننشست و در دفاع از این جایگاه با هیچ حزب، جناح و فردی مماشات نداشت.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: سردار سلیمانی به دست ظالم ترین افراد روی زمین که حتی انسان هم نمی شود نامید به شهادت رسید.

سردار طیبی فر ادامه داد: سردار سلیمانی با فرماندهی خود امنیت را به منطقه برگرداند و با معرفی وی به عنوان فرمانده سپاه قدس چهره مقاومت در سپاه تشکیل شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی در سپاه قدس رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاند گفت: حاج قاسم در جنگ سی و سه روزه کاری کرد که اسرائیل مجبور به تسلیم شود.

حجت الاسلام سردار طیبی فر گفت: دشمنان پذیرفتند که مقاومت در منطقه قادر است در مقابل تمام رژیم های پوشالی آمریکا، غرب و رژیم صهیونسیتی با کمترین امکانات اما با اتکال به قدرت لایزال الهی قدرت های دروغین را به زانو درآورد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به همراه نیروهای جبهه مقاومت و سردار شهید همدانی زمینه ای را فراهم کرد که سوریه ای که ۸۰ درصد آن به دست داعش افتاده بود از دستان پلید داعشیان نجات پیدا کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حاج قاسم دنبال شهادت بود افزود: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است و امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت مزار مطهر این شهید نستوه و بین المللی حاج قاسم به ایران می آیند.

وی اظهار داشت: این یادواره به پاس رشادت های شهدای گرانقدر این شهر برگزار شده است.

حجت الاسلام طیبی فر خاطرنشان کرد: این مراسم مزین به نام شهدا و خانواده های شهدا است که باید از همه کسانی که هرساله برای تشکیل یادواره شهدا تلاش می کنند قدردانی کرد زیرا یاد شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و ثواب آن کمتر از شهادت نیست.

این آیین با حضور استاندار همدان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی ، امام جمعه لالجین، مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدا در مصلی امام خمینی (ره) شهر لالجین برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha