۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 84633035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳ طرح عمرانی در آستارا آماده افتتاح است

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 84633035
۷۳ طرح عمرانی در آستارا آماده افتتاح است

آستارا - ایرنا - سرپرست فرمانداری آستارا گفت: ۷۳ طرح عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۷۰ نفر آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا عنایت رضایی‌پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری آستارا گفت: بهره برداری از پروژه های آسفالت، سیستم روشنایی جاده ای، پنج طرح برق رسانی، هفت واحد مسکن مددجویان از جمله طرح های مهمی است که به میمنت دهه فجر در آستارا به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه نیز با حضور استاندار گیلان پروژه های بازسازی و احیای مجدد سردخانه با ظرفیت سالانه ۲ هزار تن، فاز دوم رینگ آب رسانی و ساختمان حرم امام زادگان به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: با پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های متولی طرح هایی نظیر چهاربانده کردن جاده آستارا به اردبیل، تکمیل راه‌آهن آستارا-آستارا و ساخت تیرپارک برای کامیون های ترانزیت خارجی در دستور کار دولت قرار دارد.

رضایی پور افزود: رزمایش خودرویی و موتوری، جشن انقلاب، نمایشگاه مدرسه انقلاب، یادواره شهدا و مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های مهم فرهنگی و هنری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستاراست.

سرپرست فرمانداری آستارا افزود: افتتاح این طرح ها بیانگر تلاش دولت کار و کرامت در خدمت به مردم است و تکمیل طرح های نیمه تمام با جدیت پیگیری می شود و اداره ها در برنامه های فرهنگی و هنری از ظرفیت بسیج و سمن ها استفاده کنند.

وی گفت: دهه فجر فرصت معرفی دستاوردهای نظام اسلامی است و کمیته های ستاد دهه فجر، برای اجرای کیفی برنامه ها تلاش کنند و با گسترش سویه جدید کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha