۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی مهدیشهر دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سمنان- ایرنا- فرماندار مهدیشهر گفت: ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با صرف اعتبار ۲ هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عبدالرضا میقانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: یکهزار و ۳۵۲ میلیارد ریال برای افتتاح ۴۴طرح عمرانی و ۲۸۲ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از سه طرح‌ اقتصادی هزینه و ۸۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی پنج طرح‌ به مناسبت دهه فجر پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: افتتاح بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر با صرف اعتبار یکهزار و ۲۴۰ میلیارد ریال پس سال‌ها وقفه در تکمیل طرح از جمله طرح‌های شاخص بهره‌برداری شده در مهدیشهر است که به تفکیک برای ساخت بنا ۹۹۰ میلیارد ریال و برای تامین تجهیزات ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.
میقانی اضافه کرد: احداث گلخانه توت‌فرنگی به روش هیدروپونیک با صرف اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، افتتاح واحد تولیدی در زمینه شیمیایی و تولید رزین با صرف اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر از جمله طرح‌های شاخص اقتصادی آماده بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر است.
وی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای مسیر با اعتبار اولیه ۵۶۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص کلنگ‌زنی مهدیشهر در دهه فجر امسال است.
وی خاطرنشان کرد: طبق گفته کارشناسان طرح بزرگ گازرسانی به روستاهای چاشم، خطیرکوه و روستاهای مسیر طی مدت ۲۴ ماه و تا ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.
میقانی اظهار داشت: ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و تکمیل کمربندی شهمیرزاد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های شاخصی است که عملیات اجرایی آن از دهه فجر امسال آغاز می‌شود.
به گزارش ایرنا، ۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.
در چهل سومین دهه فجر انقلاب در استان سمنان ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶۶۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و در بخش سرمایه‌گذاری نیز ۴۵۸ طرح با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha