دهه فجر ۴۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ترویجی در سطوح مختلف به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت کتابداران این استان برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایرنا، محمد طاهریان روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: دهه فجر امسال بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ترویجی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر توسط کتابداران به‌صورت مجازی و حضوری در سطوح کتابخانه‌ای، شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نشست کتاب‌خوان، رونمایی کتاب، دیدار با خانواده شهدا، گل‌باران مزار شهدا، معرفی کتاب، مسابقه‌های کتاب‌خوانی و نقد کتاب و تجلیل از مادران شهدا، از جمله این برنامه‌ها است، گفت: برگزاری مراسمی برای شهید محمد طحان با عنوان «روایت مادری» از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان است که ۱۷ بهمن ساعت  ۹:۳۰ با حضور خانواده شهدا و مسئولان در سالن آمفی تئاتر این اداره‌کل برگزار می‌شود.

طاهریان گفت: ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به عموم مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان افزود: این دهه به‌عنوان یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور ظرفیت‌های بزرگی دارد که می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب، ضمن اجرایی کردن این ظرفیت‌ها، آن‌ها را در جامعه عملی کرد و به آرمان‌های مقدس انقلاب رسید.
وی گفت: امسال در ایام دهه فجر ۲۳ برنامه فرهنگی شامل رونمایی کتاب، نمایش‌نامه‌خوانی، نشست کتاب‌خوان و مسابقه «جوانه‌های انقلاب » به‌صورت حضوری و مجازی از سوی کتابخانه مرکزی استان در سمنان برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه پنج هزارو ۶۰۰ نفر عضو کتابخانه مرکزی استان سمنان هستند بیان کرد: ۱۱۶ هزار نسخه کتاب در این کتابخانه وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha