۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 2194
کد خبر: 84638270
T T
۵۸ نفر

برچسب‌ها

قاتل مامور انتظامی شیراز دستگیر شد

شیراز-ایرنا-رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با تلاشهای شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه در شیراز دستگیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این باره افزود: متهم ۱۳ بهمن ماه جاری در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز  با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.
وی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریانهای حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و  در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌نماید.
وی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاشهای شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.
 این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

معاون دادستان شیراز پیش از این ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در گفت‌وگویی جزییات شهادت مامور نیروی انتظامی در بید زرد شیراز را تشریح کرد.
افشین محمدی دره شوی در این باره به خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد به همراه یک سرباز وظیفه برای تامین شام پاسگاه به رستورانی مراجعه کردند.
معاون دادستان شیراز افزود: طبق فیلم‌های موجود خودرو پرایدی در محل منتظر بوده که به محض رسیدن خودرو انتظامی، مجرم با یک سلاح سرد بزرگ از خودرو پراید پیاده شد.
محمدی عنوان کرد: مجرم پس از باز کردن درب عقب خودروی انتظامی سرباز وظیفه را مجروح کرد که سرباز به دلیل مسلح نبودن به سمت رستوران برای یافتن وسیله دفاع حرکت کرد.
وی افزود: در این بین مجرم با سلاح سرد چند ضربه به مامور نیروی انتظامی وارد کرد که مامور برای مسلح کردن سلاح کمری خود اقدام و یک تیر هوایی نیز شلیک کرد که بنا بر گمانه زنی‌ها تیر شلیک نشده است.
محمدی ادامه داد: در نهایت ضارب مامور مجروح نیروی انتظامی را با قساوت تمام به شهادت رساند و از محل متواری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha