۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84639312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های هفتمین جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند

سنندج- ایرنا- آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر روز شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان کردستان و با معرفی نفرات برگزیده در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بعد از اعلام فراخوان هفتمین دوره استانی جشنواره رسانه ای ابوذر در شهریور سال جاری، ۴۱۲ اثر در هشت بخش اصلی و یک بخش فرعی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

هیات داوران این دوره متشکل از سلیمان الله مرادی، شیروان یاری، سید علی مدنی، اسعد فرهادی و مجید مردانیان است.

در بخش ویژه با رای هیات داوران مهوش رحیمی از سایت خبری آفتاب دل رتبه نخست، طاهره جلوخانی از سایت بام ایران و یاسین شریعتی از خبرآنلاین به طور مشترک رتبه دوم و دنیا ویسی از عدالت خبر و نشمین نوشادی از گوران نیوز به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.  

در بخش فیلم هم با رای هیات داوران طبیب الله ویسی، بهنام امیری و میترا محمدی از صداوسیمای مرکز کردستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.  

با رای هیات داوران در بخش یادداشت هم عبدالله رحمانی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، عادل پیرویسی از کوردتودی رتبه دوم و فرید نیکخواه از کردپرس رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش هم با رای هیات داوران شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه نخست، خبات ساعدی از خبرگزاری مهر و زهره نادری مقدم از روزنامه جام جم به طور مشترک رتبه دوم، زینب طلایی از ایرنا و رزیتا قادری از تسنیم به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند و گلاره ظاهری از کوردتودی هم شایسته تقدیر این بخش شد.

در بخش ورزشی هم عادل خلیلیان از هفته نامه سیروان رتبه نخست، حامدنظر ویسی و فرهاد شیری از هفته نامه به‌هیز به طور مشترک رتبه دوم و ارشاد خلیل اللهی از کردستان ورزشی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

با رای هیات داوران در بخش تیتر هم هژیر الله‌مرادی از روزنامه روژان رتبه اول، منصور اولی از کردپرس رتبه دوم و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کردند در بخش گفتگو هم ملیحه سیفی از خبرگزاری ایکنا رتبه اول، فاطمه ملایی از خبرگزاری فارس رتبه دوم و هیوا محمدپور از سایت بارانی نیوز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند، کویستان عبدالحکیمی از خبرگزاری کردپرس هم در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش خبر هم با رای هیات داوران عدالت ناصری از خبرگزاری شبستان رتبه نخست، فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا و سروش حبیبی راد از خبرگزاری کردپرس به طور مشترک رتبه دوم و یاسین شریعتی از هاواری کردستان رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش عکس بختیار صمدی از خبرگزاری فارس رتبه اول بخش اصلی و رتبه سوم بخش ویژه، سید مصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم بخش اصلی، فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست بخش ویژه و رتبه سوم بخش اصلی و الهام امی از خبرگزاری ایمنا رتبه دوم بخش ویژه را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha