بانوی سنندجی ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی را به جمعیت هلال ‌احمر اهدا کرد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بانوی خیر سنندجی، ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی تازه خریداری شده را به جمعیت هلال احمر اهدا کرد.

پیام جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش این تجهیزات پزشکی ۶۰۰ میلیون ریال بوده که توسط بانویی خیر به جمعیت هلال احمر شهر سنندج اهدا شده است.

وی افزود: این ۵۷ قلم وسایل و تجهیزات پزشکی شامل ویلچر، تخت، دستگاه فشار سنج، مانو متر، تشک مخصوص تخت، تشک مواج، واکر، عصا و ترابی مخصوص حمل کپسول بوده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: تجهیزات درمانی اهدا شده، در بانک امانات جمعیت هلال احمر جهت استفاده نیازمندان نگهداری می شود و در صورت نیاز در اختیار نیازمندان و بیماران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان در انجام امور عام‌المنفعه سابقه بسیار درخشانی دارند، اضافه کرد: انسان‌های خیری که تلاش می‌کنند تا در شرایط سخت به یاری همنوعان خود بشتابند و باری از دوش مردم بردارند، در جایگاه خود کم نظیرند.

جلالی در پایان از این بانوی خیر که با این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خود در عرصه سلامت جمعیت هلال احمر استان را یاری کرده است، قدردانی کرد.

بانوی سنندجی ۵۷ قلم تجهیزات پزشکی را به جمعیت هلال ‌احمر اهدا کرد

در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر در جمعیت هلال احمر استان کردستان عضویت دارند.

۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha