۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84644712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فتاح: تسریع در واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان ضروری است

گرگان - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به قرارداشتن بیشترین املاک غصب‌شده خاندان پهلوی در گلستان گفت: تسریع در واگذاری اسناد این املاک به مردم استان ضروری است.

پرویز فتاح که روز چهارشنبه میهمان ویدئو کنفرانسی مراسم واگذاری هشت هزار  و ۵۷۲ سند املاک خاندان پهلوی در استان گلستان بود اظهار داشت: تاکنون ۶۳ هزار فقره سند املاک علوی به وسعت بیش از ۳۰ هزار هکتار در گلستان واگذار شد.

وی بیان کرد: در مراسم امروز که در چند استان در حال برگزاری است، بیشترین اسناد املاک بنیاد علوی کشور از لحاظ تعداد و وسعت در گلستان واگذار شد.

فتاح ادامه داد : واگذاری اسناد املاک غصب‌شده خاندان پهلوی به مردم به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

گلستان بیشتر املاک غصب شده خاندان پهلوی را در کشور دارد.

فتاح: تسریع در واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان ضروری است
تشکیل کارگروه تسریع برای صدور اسناد املاک پهلوی در گلستان

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت : کارگروه ویژه تسریع صدور اسناد املاک خاندان پهلوی در استان با حضور دستگاههای مرتبط فعال خواهد شد .

علی‌محمد زنگانه افزود: این کارگروه ماهانه میزان پیشرفت را رصد کرده و موانع تسریع در صدور اسناد این املاک را برطرف خواهد کرد.

وی چشم انداز پایان واگذاری اسناد بنیاد علوی در گلستان را ۲ ساله پیش بینی کرد.

زنگانه همچنین رونمایی از سند پیشرفت شهرستان مرزی مراوه تپه را اقدامی انقلابی و جهادی دانست و افزود : علاوه بر آن، قرارگاه محرومیت زدایی برای بخش وشمگیر و انبار الوم شهرستان آق قلا طی مذاکره با رئیس بنیاد مستضعفان کشور راه اندازی می شود.

فتاح: تسریع در واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان ضروری است
واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان


برنامه ریزی برای پایان صدور اسناد املاک

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان هم در این مراسم گفت: برنامه ۲ ساله پایان دادن به صدور اسناد املاک غصب‌شده خاندان پهلوی برای واجدان شرایط استان در دستور کار قرار دارد.

سیدفخرالدین علوی افزود: تاکنون و طی ۲۲ مرحله ، ۶۳ هزار و ۳۹۰ سند املاک غصب‌شده خاندان پهلوی در ۵۳۳ روستا و ۲۱ شهر به مردم گلستان واگذار شد.

فتاح: تسریع در واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان ضروری است
رونمایی از سند پیشرفت شهرستان مرزی مراوه تپه

وی ادامه داد: بیشترین اسناد واگذار شده مربوط به گنبدکاووس و کمترین آن مربوط به بندرگز است.

به گفته وی ۳۴ درصد از این اسناد طی ۲ سال اخیر به مردم گلستان واگذار شد.​

گلستان از استان‌های شمالی کشور است که یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد ساکنان این استان بر پایه کشاورزی استوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha