استاندار چهارمحال و بختیاری: جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته دستاوردهای بی‌نظیری داشته است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، زیربنایی و دفاعی دستاوردهای بی‌نظیر و مطلوبی داشته است.

غلامعلی حیدری روز جمعه در مراسم خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در شهرکرد گفت: در این مدت جمهوری اسلامی ایران توانست با ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری به ارتقای بین‌المللی برسد که در این مسیر، حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد.
وی با اشاره به اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: پیشرفت و تعالی کشور و چهارمحال و بختیاری نیاز به وحدت، همدلی و یکدلی دارد.
حیدری به تلاش‌های کشورهای استکباری برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته اشاره و تصریح کرد: دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت تلاش می‌کند تا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی موفق شود.
وی یادآور شد: اما می‌توان با اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان را همانند گذشته خنثی کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون می‌توان موانع را با موفقیت پشت سر گذاشت و به موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون دست یافت.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: به‌علت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.
حیدری به حضور قشرهای مختلف مردم چهارمحال و بختیاری ایران در مراسم امروز اشاره و تاکید کرد: امروز مردم بیشتری قصد حضور در این مراسم را داشتند که به‌علت محدودیت‌های کرونایی موفق به حضور فیزیکی نشدند اما قلب آنان در این مراسم است.
به گزارش ایرنا، به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسم ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha