فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای همگان تبیین شود

شهرکرد_ ایرنا_ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته برای قشرهای مختلف جامعه تبیین و تشریح شود.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری روز جمعه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی مسوولان، مردم و گروه‌های مختلف جامعه برای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اقدام و مشارکت کنند.
وی با اشاره به سنگ‌تمام مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری برای حضور خودرویی و موتوری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه استان افزود: نسل نخست انقلاب اسلامی گام‌های استواری برای جمهوری اسلامی برداشتند و مقابل تمام فتنه‌ها و دشمنی‌های مستکبران ایستادند.
اکبری تصریح کرد: افتخار نسل اول انقلاب اسلامی این است که دین خود را با تقدیم شهدا ادا کرد و در این راستا چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم کرده است.
وی یادآور شد: مردم ایران و چهارمحال و بختیاری با حضور در رژه خودرویی به دنیا ثابت کردند که همچنان پای انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.
اکبری اظهار داشت: حضور امروز مردم چهارمحال و بختیاری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات مردم این مرز و بوم اضافه کرد.
به گزارش ایرنا، به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مراسم ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha