به گزارش ایرنا، برهمین اساس و با دستور «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در راستای سیاستهای دولت مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها، میز خدمت برای ارتباط مستقیم با مردم امروز(جمعه) و در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان(محل برپایی نماز جمعه) با حضور مدیران ارشد اجرایی استان برگزار شد.
این اقدم با هدف حضور در بین مردم، تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان و دسترسی آسان اقشار مختلف به مسئولان برای پاسخگویی بهتر و بیشتر در راستای رفع دغدغه ها و مسایل و مشکلات آنها با حضور استاندار همدان، معاونین استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام شد.
استاندار همدان صبح امروز و پیش از آیین نماز جمعه در محل حاضر و با حضور در جمع مردم، به صورت مستقیم و بی واسطه مسایل و مشکلات آنها را با صبر و حوصله شنید و دستورات لازم برای پیگیری مسایل و رفع دغدغه ها و مطالبات شهروندان را صادر کرد.
قاسمی فرزاد در برنامه میز خدمت، با جمع کثیری از شهروندان دیدار و گفت وگو کرد و ضمن شنیدن دغدغه ها و مشکلات آنها، راهکارهای رفع مسایل را بررسی و دستورات مقتضی برای حل و فصل مشکلات مردم را در کوتاهترین زمان ممکن صادر کرد.
در این آیین جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم استان همدان از زن و مرد، پیر و جوان ، شهری و روستایی حضور داشتند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت مردمی سیزدهم، بدون واسطه و مستقیم با نماینده عالی دولت در استان گفت وگو کرده و مسایل و مشکلاتشان را با مقام عالی اجرایی استان همدان در میان گذاشتند.
در برنامه میز خدمت و ارتباط مردمی استان همدان، علاوه بر استاندار و معاونین استانداری و فرماندار همدان، مدیران کل دستگاه های اجرایی همچون شرکت گاز، جهادکشاورزی، بهزیستی، آب و فاضلاب، آب منطقه ای، شرکت برق، کمیته امداد، کار و تعاون، مخابرات، بنیاد شهید، راه و شهرسازی، تامین اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صمت، اتاق اصناف، شهرداری، نیروی انتظامی، بانک و بیمه و بسیاری دیگر از مسئولان اجرایی استان حضور یافته و به مسایل و مشکلات مردم به صورت مستقیم پاسخ داند.
جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه حاضر شده و ضمن دیدار و گفت وگو با مردم به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی کردند.
همچنین آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در برنامه میز خدمت حضور یافت و با جمعی از شهروندان دیدار و گفت وگو کرد.
میزهای خدمت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در انتهای سالن حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان با نظم خاصی مستقر شده بود و مراجعه کنندگان براساس مشکل خود با مدیر دستگاه مربوطه گفت وگو می کردند.
ارتباط مستقیم، بدون تشریفات و چهره به چهره با استاندار همدان موجب خوشحالی و خرسندی مردم و مراجعه کنندگان شده بود و شخص استاندار و مدیران اجرایی با صبر و شکیبایی مشکلات تک به تک مراجعه کنندگان را بر اساس نوبت گوش کرده و دستور لازم برای پیگیری و رفع آن را صادر می کردند.
مراجعه کنندگان با در دست داشتن اسناد و مدارک مربوط به مسایل و مشکلات خود و ارائه آنها به استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان همدان و طرح موضوع، در محل دستور مقتضی برای پیگیری و حل مشکل را دریافت می کردند.
برنامه میز خدمت و ارتباط مستقیم با مردم به دستور استاندار همدان برگزار شد، اقدامی که منطبق با سیاست های دولت سیزدهم با حضور و استقبال گسترده مردم مواجه و منجر به طرح مستقیم و بی واسطه بسیاری از دغدغه ها و مشکلات شهروندان برای مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان و تسریع روند حل مشکلات، رفع دغدغده ها و تامین مطالبات و خواسته های جمع کثیری از مردم استان شد.
شهروندان امروز و در این برنامه به صورت مستقیم و بی واسطه دغدغه های خود را با نماینده عالی دولت در استان همدان، معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و مسایل و مشکلات خود را در فضایی صمیمی مطرح کردند، استاندار و دیگر مدیران اجرایی نیز با صبر و حوصله ضمن شنیدن مسایل و مشکلات مردم، اقدام لازم برای رفع سریع مسایل در کوتاهترین زمان ممکن را براساس موازین و ضوابط قانونی انجام داده و دستورات مقتضی برای حل مشکلات را صادر کردند.
نظر شما