۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84993635
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: رضایتمندی مردم مهمترین شاخص ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: رضایتمندی مردم و پیگیری و حل مشکلات آنها ملاک اصلی در ارزیابی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز دوشنبه در بازدید سرزده و بدون اطلاع از برخی دستگاه های اجرایی شامل اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی و شهرداری همدان اظهار داشت: دولت سیزدهم در ارتباط حداکثری مدیران با مردم و حل مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن تاکید کرده است.

وی بیان کرد: تکریم مردم در دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای باشد که رضایت آن‌ها را به دنبال داشته و به حل مشکلات آن‌ها در اسرع وقت منجر شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با دقت و سرعت و رعایت کرامت پاسخگوی مراجعان باشند، افزود: ارباب رجوع، ارباب است و ما مسوولان خدمتگزار مردم هستیم و باید این موضوع در اقدام و عمل پیاده شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی به مشکلات مردم است، اظهار داشت: مدیران باید این موضوع را مراقبت کنند و به زیرمجموعه خود تاکید شود که به خواسته های مردم رسیدگی کامل صورت گیرد و اگر مغایرت با قانون دارد پاسخ لازم و با توام با احترام و ادب به شخص مراجعه کننده داده شود.

وی تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از دستگاه های مختلف اجرایی و همچنین دیدار چهره به چهره با مردم و با رویکرد حل مشکلات آنها تا حصول نتیجه در دستور جدی قرار دارد و این مهم از از اولویت های اساسی و تاکیدهای دولت سیزدهم نیز هست.

قاسمی فرزاد همچنین هدف اصلی از بازدیدهای سرزده را اطمینان بخشی از نحوه خدمات‌دهی مدیران دستگاه‌های اجرابی استان به مردم عنوان کرد.

استاندار همدان یادآور شد: همواره تاکید داشتیم که مجموعه مدیریتی استان در هر سطحی و از هر طریق ممکن ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha