۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84662559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: هجمه رسانه ای دشمنان با «جهاد تبیین» پاسخ داده شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: هجمه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی با جهاد تبیین باید پاسخ داده شود و مشارکت رسانه ها نقشه های آنان را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ، افزود: دشمنان نظام با فشار اقتصادی و هجمه های رسانه ای به دنبال ناامیدی و یاس ملت بزرگ ایران هستند که هوشیاری رسانه ها و حضور به موقع اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف گامی در راستای اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از نعمت های خداوند به ملت ایران محسوب می‌شود، اظهارداشت: یکی از جلوه های شکرگزاری دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است که اراده مردم و پشتیبانی از ولایت فقیه گامی در راستای خنثی سازی نقشه های دشمنان می باشد.
امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار برای انحراف جوانان از مسیر انقلاب خرج می کنند، تصریح کرد: باید راه های نفوذ بیگانگان به کشور به ویژه از طریق رسانه ای گرفته شود.
خطیب جمعه میامی با تبریک عید مبعث‌ ادامه داد: انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام(ص) است. در دورانی که جهل و نادانی و خرافات و معصیت در سرزمین عربستان بیداد می‌کرد پیامبر رحمت(ص) به انسان‌ها کرامت بخشید.
امام جمعه میامی ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام کاظم(ع) تصریح کرد: این امام همام دائم در حال مبارزه برای تحقق تبلیغ اسلام ناب، تبیین مسئله امامت و حکومت دینی و تربیت نیروهای وفادار پنهان تشییع بود.
وی ادامه داد: امام کاظم (ع) مظهر طاغوت ستیزی و مبارزه با دشمنان اسلام ناب بود.
وی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از طرح های نیمه تمام این شهرستان تکمیل نشده است، افزود: مسئولان در دولت سیزدهم به دنبال حل مشکلات مردم و تکمیل طرح های نیمه تمام باشند.
امام جمعه میامی اظهارداشت: ایجاد زمین چمن و سالن های ورزشی مناسب برای جوانان و نوجوانان در این شهرستان یک ضرورت است.
وی با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه کمک به اقشار ضعیف جامعه ضرورت دارد.
صفایی پور ادامه داد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه توسط نهادهای خدمات رسان و بانک ها  نقش اساسی در حل برخی مشکلات مردم و اشتغالزایی دارد.
برپایی میز خدمت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha