نوید استاندار فارس برای اصلاح مصوبه عدم پرداخت مالیات برای پزشکان دانشگاهی

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مصوبه پرداخت مالیات پزشکان تمام وقت‌ که همچنان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند و از طریق درمانگاه‌های دولتی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند اصلاح می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس به نقل از محمد هادی ایمانیه در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در شیراز افزود: براساس مباحث مطرح شده با مجلس شورای اسلامی، قراراست برای رفع مشکلات مالیات پزشکان تمام وقت‌ دانشگاه تصمیمات مناسبی ابلاغ شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، برای مناطق صعب‌العبور معافیت مالیاتی حقوق ماهیانه ۲۰ میلیون تومان در ماه در نظر گرفته شده چرا که با خروج پزشکان از مراکز درمانی دانشگاه، شاهد آن خواهیم بود که برخی از بیماران برای یک ویزیت تخصصی هزینه قابل توجهی باید پرداخت کنند.
استاندار فارس، در خصوص گزارش‌های مربوط به فرار مالیاتی برخی از اقشار جامعه هم گفت: مجموعه دانشگاه و دیگر نهادهای مربوطه باید نظارت‌ها در زمینه کشف تخلفات را بیشتر کنند تا با شفاف سازی دوباره، اعتماد از دست رفته را به جامعه بازگردانند.
ایمانیه گفت: امروزه اجرای طرح پزشک خانواده چندان مورد توجه قرار نگرفته و به همین دلیل شاهد آن هستیم این پزشکان با مشکلاتی مواجه هستند که نیازمند عزم جدی دولت برای رفع مشکلات این طرح هستیم تا موجب ارائه خدمات درمانی و پیشگیرانه کامل به اقشار آسیب پذیر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha