استاندار: تعهدم به مردم کرمانشاه ایجاد اشتغال و زندگی با آرامش است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه برای اولین بار در مرکز سامد (سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت) حضور یافت و به مشکلات تعدادی از شهروندان استان رسیدگی کرد و در سخنانی گفت: از این پس عملکرد مدیران برای خدمتگزاری شایسته به مردم زیرذره‌بین قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه در ۲ ماه حضور خود در کرمانشاه همواره بر تکریم ارباب رجوع، ارتباط سهل و آسان مدیران با مردم و تصریح به پاسخگویی و رفع مشکلات مردم تاکید کرده و امروز هم در مرکز سامد این مساله را برای چندمین بار تکرار کرد.   

در این ارتباط تلفنی تعدادی از مردم استان موفق به تماس با استاندار کرمانشاه شدند، که مسایل مالی، درمانی و اشتغال مهمترین مشکلاتی بود که با امیری مقدم در میان گذاشتند.

 یک زن میانسال تحت پوشش کمیته امداد اولین تماس را با استاندار کرمانشاه برقرار کرد و تقاضای کمک دریافت وام داشت که امیری مقدم دستور داد بازرسی استانداری وی را برای دریافت وام به بانک معرفی کند.

شهروند دیگری از منطقه شهرک آبادانی و مسکن تماس گرفت و از اینکه شهرداری این منطقه بعد از ۲ هفته از هرس کردن درختان ۷۰۰ دستگاه، اقدام به پاکسازی و نظافت محله نکرده انتقاد کرد که استاندار کرمانشاه در تماس تلفنی با شهردار منطقه، از وی خواست مشکلات نظافت این منطقه را به سرعت در دستور کار قرار دهد.

خانم جوان دیگری که با مدرک کارشناسی ارشد آمار با استاندار کرمانشاه تماس گرفت، تقاضای کار داشت، وی عنوان کرد که ۲ سال است که در آزمون های استخدامی همواره به عنوان ذخیر معرفی می‌شود و تاکنون موفق به یافتن شغلی نشده است.

استاندار کرمانشاه از این جوان خواست تا درخواست خود را تحویل بازرسی استانداری دهد تا در صورت امکان در سال آینده از او در دستگاه های اجرایی استان استفاده شود.

۲ خانم تماس گیرنده دیگر تقاضای کمک و مساعدت مالی از استاندار داشتند که امیری مقدم از آنها خواست روز شنبه برای رسیدگی به خواسته هایشان به بازرسی استانداری مراجعه کنند.

خانم دیگری که تقاضای کمک مالی از استانداری داشت عنوان کرد که ۲ سال است، شوهرش به یک بیماری صعب‌الاعلاج مبتلا شده و اکنون با مشکلات شدید مالی مواجه است.

وی عنوان کرد: شوهرش بیش از هفت سال حق بیمه پرداخت کرده ولی اکنون بیمه نیست و تنها درآمد خانواده وی ماهی ۷۰۰ هزار تومان مستمری کمیته امداد است که استاندار کرمانشاه از وی خواست مدارک پرداخت بیمه همسرش را برای بررسی و دریافت کمک مالی به بازرسی استانداری تحویل دهد.

استاندار: تعهدم به مردم کرمانشاه ایجاد اشتغال و زندگی با آرامش است

بازرسی‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار استانداری 

استاندار کرمانشاه بعد از پایان این ارتباط تلفنی با مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم روز اول هم که آمدیم نگاه خدمتگزاری به مردم را داریم و خدمت به آنها بالاترین توفیقی است که نصیب ما شده است.  

امیری مقدم افزود: مردم ما را امین خودشان می دانند و علاقه‌مندند که با استاندار خودشان ارتباط برقرار کنند من در طول این ۶۰ روز جدای از موقعیت های مختلفی که رفتم در مناسبت های مختلف ارتباطاتی که مردم با من برقرار کردند، ملاقات های عمومی که توی این چند وقت گذاشتیم، برای اولین بار در کشور ملاقات عمومی مردم را با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار کردیم و همانجا دستور رفع مشکلات تعدادی از شهروندان را صادر کردیم که یک نمونه جدید بود که ان شاالله در کشور به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.  

وی اضافه کرد: نکته بعدی در بحث تلفن ها و تماس هایی که با ما گرفته می شود. من به همکاران بازرسی استانداری اعلام کردم که شما باید یک تحلیلی از این تماس‌ها داشته باشید و به من هم اعلام کنید که این تماس‌ها مربوط به چه حوزه‌ها و از کدام دستگاه‌های اجرایی است و علت اینها چه است تا ما هم عیب‌یابی و هم مشکلات مردم را برطرف کنیم.

امیری مقدم اظهار داشت: در جلسه‌ای اعلام کردم بعد از سال جاری مردم مطمئن باشند من به هیچ عنوان کسی بخواهد به مردم بی احترامی کند و مردم را تکریم نکند هر دستگاه، مدیر و هر کارمندی که باشد از چشم من دور نخواهد بود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: من اعلام می کنم هم بازرسی های محسوس و نامحسوس و برنامه‌ای و غیربرنامه ای خواهم گذاشت و به طور قطع از مردم هم استفاده خواهم کرد. مردم وقتی به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند توقعشان این است که مسوولان و کارمندان پاسخ آنها را به درستی بدهند و جاهایی که جواب مردم را ندهیم مطمئن باشیم که همان بی احترامی به مردم برای خود ما هم اتفاق می افتد و ما می خواهیم این را در استان مانع بشویم.

وی عنوان کرد: حتما به فضل خدا مردم هم خواهند دید که من به صحبتهایشان، انتقادات و به مطالبه گری های آنها توجه می کنم و مردم ولی نعمت ما هستند و این ولی نعمتها بایستی در همه حوزه‌ها به آنها خدمت کرد و آنهایی هم که مانع خدمت هستند از نظر من قابل قبول نیستند.

امیری مقدم گفت: وقتی من از بازرسی استانداری راجع به علل مراجعه مردم به ما تحلیل می خواهم، متعاقب آن از آن دستگاه اجرایی خواهم خواست چرا باید اشکالاتی باشد که برای مردم ایجاد مزاحمت بشود و آنها را به دردسر بیندازیم و مشکلاتشان را زمین بگذارند این را من خودم در سیستم اداری استان پیگیری می کنم.

استاندار کرمانشاه در پایان تاکید کرد: مردم مطمئن باشند از روز اول تعهد من خدمتگزاری به مردم و به جوان های استان اشتغال است، تعهد من به کل مردم استان یک زندگی با روحیه و آرامش است که امیدوارم با کمک خداوند متعال به آن دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha