مراسم‌های نوروزی بدون آسیب به ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مراسم‌های نوروزی در نقاطی از ورزشگاه ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار می‌شود که آسیبی را به آن نمی‌رساند.

حامد جولایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روزهای ۲۶ و ۲۹ اسفندماه قرار است ۲ ویژه برنامه نوروزی در سالن ۶ هزار نفری و فضای روباز ورزشگاه ۲۲ گولان شهر سنندج برگزار شود که این مسئله باعث نارضایتی و نگرانی‌هایی در جامعه ورزشی استان شده بود.

وی افزود: در این خصوص، روز پنج شنبه در جلسه برگزاری مراسم‌های نوروزی استان پس از چند ساعت بحث و بررسی و طبق هماهنگی‌هایی صورت گرفته، قرار بر این شد که این مراسم‌ها در نقاطی از ورزشگاه برگزار شود که آسیبی را متوجه آن نکند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما با توجه به اینکه چمن ورزشگاه تازه ساخت است، اجازه ندادیم که در داخل چمن بخش‌هایی همچون سوارکاری، هلپرکی (رقص کُردی) و آتش افروختن انجام شود.

وی یادآور شد: با تدابیر صورت گرفته برخی از بخش‌های برنامه همچون هلپرکی و یا آتش بازی قرار است در بخش آسفالت و یا گوشه‌هایی از ورزشگاه برگزار شود که آسیبی را متوجه آن نمی‌کند.

سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با زیربنای سازه ۱۰ هزار مترمربع و ۵۰ هزار مترمربع محوطه، بزرگترین سالن ورزشی استان کردستان است که یکی از بزرگترین سالن‌های ورزشی غرب کشور نیز محسوب می‌شود.

این سالن در مهرماه سال ۱۳۹۹ با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان و صرف ۷۳ میلیارد اعتبار تومان به افتتاح رسید، اما تاکنون در آن مسابقه‌ای برگزار نشده است.

چمن ورزشگاه ۲۲ گولان نیز با صرف هزینه‌های میلیاردی امسال بازسازی شده و قرار است در ماه‌های آینده در اختیار اهالی فوتبال قرار گیرد.

طی هفته گذشته مسوولان استان اعلام کردند مراسم‌های نوروزی شهر سنندج در این ورزشگاه برگزار می‌شود که همین مسئله باعث نگرانی‌ و اعتراضاتی از سوی جامعه ورزشی استان شده بود.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha