۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 84688859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: زیرساخت‌های گردشگری کردستان نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر دارد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت:‌ زیرساخت‌های گردشگری استان نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر دارد و باید تمرکز بیشتری بر این حوزه داشته باشیم و فضا را برای جذب گردشگر فراهم کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه به همراه دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و در جریان بازدید از خانه کُرد در سنندج اظهار داشت: در این مرحله و در جریان حضور کاروان جشن جهانی نوروز بیشتر از امکانات موجود بهره برده و بیشتر کار نرم‌افزاری و هماهنگی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: از ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی خوبی بهره مندیم اما هنوز زیرساخت‌های ما آمادگی لازم را ندارند که به خوبی از این ظرفیت‌های بالایی که گردشگران علاقه‌مند به آن هستند، استفاده کنیم.

زارعی کوشا تاکید کرد: باید بیشتر از گذشته امکانات لازم را توسعه دهیم و امیدواریم در این دوره در توجه به تاریخ و تمدن خود پیشگام و پیشرو باشیم.

 وی ادامه داد: بسیار مفتخریم که در شهر اصالت‌ها، زیبایی‌ها، جوانمردی و رشادت، شهر خلاق موسیقی و پایتخت کتاب ایران، سنندج سرافراز میزبان کاروان نوروزی هستیم.

استاندار کردستان اظهار داشت: برای معرفی جاذبه‌ها و اصالتها و ظرفیت‌های کم نظیر استان نیازمند طراحی و خلاقیت هستیم که باید از قدرت هنر و رسانه و فرصتهایی که در آداب و سنن ما  است بهره بگیریم تا از همه جهات استان کردستان را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: سنندج شهری که قرار است به عنوان پایتخت نوروزی جهان معرفی ‌شود، یک نشاط اجتماعی را در استان ایجاد و فرصتی فراهم می‌کند جاذبه‌ها را معرفی کنیم و بیش از گذشته شاهد حضور گردشگران و مسافران در استان باشیم.

زارعی کوشا گفت: یکی از مهمترین ظرفیت‌هایی که می‌تواند استان را از جهات مختلف به اوج برساند و ما را از شرایط موجود دور و به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهد همین اتفاقات است که کردستان بر سر تیترها و آنتن‌های رسانه‌ها در کشور و دنیا باشد.

وی ادامه داد: این جاذبه‌ها و اصالت‌ها که بزرگترین میراث‌ها و ظرفیت‌های ما هستند باید به خوبی معرفی شوند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha