۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84690274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصرف آب در شهرکرد ۳۰ درصد افزایش یافت

۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵
کد خبر: 84690274
مصرف آب در شهرکرد ۳۰ درصد افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب آشامیدنی در شهرکرد خبر داد و گفت: در صورت تداوم افزایش مصرف، آب با افت یا قطعی روبرو می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراد محمودی روز شنبه با اعلام این خبر افزد: نیاز آبی شهرکرد کمتر از ۷۰۰ لیتر در ثانیه است این در حالی است که در این روزهای پایانی سال مصرف آب بیش از ۹۰۰ لیتر بر ثانیه شده است و تاکید می‌شود شهروندان با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب امکان استفاده همگان را از آب موجود فراهم کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون این مصرف از ذخایر آبی موجود در مخازن ذخیره تامین شده است و چنانچه مصرف آب را مدیریت نکنیم افت فشار و قطعی آب در پی خواهد بود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: مصرف فعلی آب در شهرکرد طی سالیان گذشته بی‌سابقه بوده که لازم است مردم استان نهایت دقت در مصرف و عدم مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیرشرب را مد نظر قرار دهند.

محمودی تاکید کرد: مردم استان با رعایت مدیریت مصرف آب و احساس مسوولیت بیش از پیش در استفاده عادلانه آب شرایطی را فراهم کنند تا همگان بتوانند از آب موجود بهره‌مند شده و بدون دغدغه به استقبال سال جدید بروند.

به گزارش ایرنا، شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha