۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84691375
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ پایگاه هلال‌احمر برای خدمت به مسافران نوروزی استان سمنان تجهیز شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: نوروز امسال این جمعیت برای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات و پنج پست خدمات امدادی و بشردوستانه برای خدمت به مسافران تجهیز کرده است.

مظفر محمدخانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴ پایگاه ثابت، سه پست ویژه امداد و نجات نوروزی و ۹ مرکز عملیات اضطراری برای خدمت‌رسانی فعال شده است.
وی ادامه داد: ۱۶ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی برای ارائه خدمات در زمینه فوریت های امدادی به مسافران نوروزی استان سمنان فعال است.
وی افزود: امدادگران و نجاتگران استان سمنان برای ارائه خدمات مطلوب ۶۰ نفر روز آموزش دیدند و ۱۷ نفر روز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی خدمت می‌کنند.
محمدخانی گفت: اجرای طرح ملی خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافران نوروزی از سوی معاونت جوانان انجام می شود و ۴۵ نفر روز از جوانان هلال استان سمنان با برپایی پنج پست ثابت و سه پست سیار سحاب و پنج فضای دوستدار کودک در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و میامی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
وی با اشاره بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیکی به منظور کاهش حوادث تاکید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند ماه جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، ۱۴ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت و ۲ پایگاه امداد و نجات کوهستانی در شهمیرزاد و بسطام فعال بوده و ۶۸ نیروی عملیاتی به صورت نفر روز و سه تا پنج نیروی ثابت در پایگاه ها به صورت شبانه روزی حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha