۱ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84691928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر سال ۱۴۰۱ را در کنار سالمندان تحویل کرد

همدان- ایرنا- "سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه ملایر همزمان با فرا رسیدن نوروز با حضور در مرکز خیریه نگهداری و توانبخشی سالمندان امام علی(ع) و مرکز نگهداری معلولان ذهنی نسیبه ملایر، سال ۱۴۰۱ را در کنار سالمندان تحویل کرد.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار ویژه ملایر در اقدامی شایسته با همراهی حجت‌الاسلام "احد آزادیخواه" نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، شهردار ملایر و مدیرکل بهزیستی استان همدان لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ را در جمع سالمندان سپری کرد.

"سلمان اسماعیلی" هم‌زمان با تحویل سال نو در آسایشگاه سالمندان امام علی(ع) حضور یافت تا در کنار مادران و پدران چشم‌انتظار سال نو را تحویل کند.

وی در این آیین، ضمن تبریک سال نو به سالمندان با اهدای شاخه گل به مقام و جایگاه ادای احترام کرد و لحظاتی را در شادی نوروزی آنها سهیم شد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین ضمن قدردانی از پرسنل و مجموعه مدیریت مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان امام علی(ع) و مرکز نگهداری معلولان ذهنی نسیبه ملایر، ساعتی را برای بررسی مسائل و مشکلات این مراکز، پای درد و دل آن‌ها نشست.

اسماعیلی در حاشیه این آیین گفت: سالمندان نسبت به دیگر افراد خانواده به مراقبت و همراهی بیشتری نیاز دارند و ما باید به‌عنوان یک وظیفه در کنار آنها باشیم و از آنها دلجویی کنیم.

به گزارش ایرنا؛ رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha