۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84703296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالاهای اساسی برای ماه رمضان به میزان کافی در همدان تامین شده است

همدان- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: کالاهای اساسی برای ماه رمضان به میزان کافی تأمین شده و مردم همدان نگران تامین مایحتاج خود نباشند.

«احمد قدیمی گرجای» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور رفاه حال عموم مردم و تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم روزه دار در ماه مبارک رمضان گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج و روغن پیش بینی و تامین شده است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های معتبر سطح شهرستان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط ۴۰ تن مرغ گرم و ۱۰ تن تخم مرغ در سطح شهرستان توزیع می‌ شود که با توجه به جوجه ریزی واحدهای تولیدی و میزان تولید مناسب مرغ پیش بینی می‌شود و حدود یک هزار و ۷۰۰ تن مرغ طی یک ماه آینده تولید خواهد شد که در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

قدیمی گفت: مرغ منجمد نیز ذخیره شده که به دلیل حمایت از تولید کنندگان توزیع آن متوقف شده است که در صورت نیاز و کمبود در بازار توزیع مجدد جهت اشباع بازار انجام خواهد شد. 

وی نظارت، پایش و رصد بازار در ایام ماه مبارک را از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی برشمرد و ادامه داد: اکیپ‌های گشت مشترک به منظور جلوگیری از افزایش بی دلیل قیمت ها و جلوگیری از هدر رفت اقلام و کالاهای اساسی به صورت مرتب اقدام به کشت زنی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha