۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84704707
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تشکیل جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان یک نوع جهاد تبیین است

سنندج- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: جهاد تبیین به معنای تشکیل جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان علیه اعتقادات و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام برومند رازیانی روز دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در شهرستان بیجار اظهار داشت: حضور ما و نقش ما پیش از این در جبهه های حق علیه باطل، پشتیبانی بود، امروز در این برهه از زمان، نقش ما در جنگ ترکیبی که توسط دشمنان قسم خوره اسلام شکل گرفته است، مستقیم و جدی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر مساله جهاد تبیین تاکید دارند لذا تکلیف داریم در این جنگ ترکیبی که علیه اعتقادات و اصل نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته حضور یافته و نقش خود را به درستی اجرا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: یک زمانی جنگ ابزاری در میان بود و امروز در جنگ جدید، سرمایه اجتماعی و باور و اعتقادات ملت که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است مورد هدف قرار گرفته است و درگیری مستقیم دارد.

وی ادامه داد: پایگاه های رسانه ای جهان غرب با تمام قوا وارد جنگ علیه افکار و اعتقادات مردم شده است و واقعیت ها را وارونه جلوه می دهند، نقش ما در این جنگ، توجیه اشتباهات و خطاها نیست بلکه تکلیف دفاع از حقیقت است.

حجت الاسلام رازیانی با بیان اینکه تبلیغ و تبیین تنها راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم به شمار می رود تصریح کرد: دشمن ضعف های مدیریتی را در بوق می کند و ضعف های خود را یک حرکت درست و استراتژیک جلوه می دهد،  دفاع از واقعیت ها وظیفه ما است،  دشمن به دنبال تغییر تفکر عموم مردم به مسیر دلخواه خود است.

وی افزود: در جنگ شناختی، یک نفر کشته می شود اما در جنگ ترکیبی، همان یک نفر اگر دچار حمله دشمن شود و آسیب ببیند، کشته نمی شود بلکه به یک سرباز دشمن تبدیل خواهد شد که به مراتب خسارت جبران ناپذیری است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هر مسجد یک پایگاه قرآنی است، مساجد موجود، فضایی برای ترویج و تبلیغ قرآن هستند،  با تقویت محافل قرآنی در مساجد، جلسات قرآن خانگی هم رونق خواهد گرفت، محافل و پایگاه های قرآنی در مساجد می توانند از تجربه ها و ایده های دیگر اماکن استفاده کنند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha