۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85561893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در همدان

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۴
کد خبر: 85561893
آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین حسینی در این استان با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین و قرار گرفتن همدان در مسیر تردد زائران کربلا در غرب کشور خبر داد.

مرضیه یونسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح با راه اندازی تیم های گشت مشترک با هماهنگی سایر دستگاههای نظارتی از اصناف، مجتمع های رفاهی بین راهی، جایگاه های سوخت، رستوران ها، هتل ها و مهمان پذیرها بازرسی های میدانی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با تخلفات به ویژه گرانفروشی کالاهای اساسی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، قند، شکر و غیره مورد رصد تعزیرات حکومتی قرار خواهد گرفت.

یونسی گفت: همچنین در راستای افزایش تقاضا برای برپایی هیأت های مذهبی و استراحتگاه های بین راهی، ادای نذورات و خیرات در ایام اربعین سید سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) همچون سال های گذشته طرح نظارتی ویژه ایام اربعین از تاریخ ۲۲ مرداد ماه الی ۱۶ شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطر نشان کرد: در این طرح که با هدف کنترل هدفمند بازار و رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی‌ها خارج از نوبت و با سرعت بیشتری در این ایام انجام می شود.

یونسی تاکید کرد: گزارشات مردمی باید خارج از تشریفات و در اسرع وقت انجام شود و همچنین در مواردی که اصرار و تکرار تخلف باشد، برخوردها جدی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در همدان

تشدید نظارت‌ها بر بازار شکر در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از تشدید نظارت بر بازار قند و شکر خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان، روسای شعب گشت سیار تعزیرات حکومتی، به همراه بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت از مراکز تولید ،عمده فروش و خرده عرضه قند و شکر در همدان و سایر شهرستان ها بازدید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: هدف از این بازدید ها، بررسی قیمت‌، کیفیت، بهداشت ورعایت قوانین و مقررات مربوط به تولید وعرضه کالا و همچنین رسیدگی به حقوق مصرف‌کنندگان است.

یونسی خاطرنشان کرد: اهمیت نظارت مستمر بر بازار از جمله دغدغه های سازمانی بوده و از تمامی تولید کنندگان ، فروشندگان عمده و خرده خواست تا از هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار خودداری کنند و کالاهای اساسی را مطابق با نرخ‌های مصوب عرضه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha