۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84705615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراکز عرضه غذای آذربایجان‌غربی در ماه رمضان نیازمند مجوز فعالیت هستند

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هیچ یک از مراکز عرضه غذا اعم از فعالیت رستورانی، کبابی، ساندویچی و غذای آماده که مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان را اخذ نکرده‌اند، حق فعالیت تا قبل از ساعت افطار را ندارند.

سرهنگ شمسعلی حق وردیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در صورت مشاهده فعالیت واحدهای بدون مجوز، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد، افزود: صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی در استان به جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان توصیه‌های پلیس را رعایت کنند.

وی گفت: تعداد معدود اغذیه فروشانی که مجوز فعالیت در ماه رمضان را دارند نیز باید نسبت به پوشاندن پنجره‌ها و شیشه‌های محل کسب اقدام و از ارائه خدمات به افراد بومی در محل واحد صنفی شان خودداری کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: فعالیت تمامی مغازه‌های آب میوه و بستنی‌ فروش ها، کافی شاپ‌ها و کافه سنتی‌ها نیز بعد از افطار خواهد بود.

سرهنگ حقوردی تاکید کرد: ارائه خدمات تغذیه‌ای توسط رستوران‌های مراکز اقامتی فقط برای مسافران اسکان یافته در آن محل بوده و در صورت ارائه خدمات به غیر مسافر و افراد بومی آن مراکز پلمپ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ماه مبارک رمضان از یکشنبه هفته جاری در کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha