۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84711042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکلات ملارد با سفر رئیس جمهور محقق می شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 84711042
رفع مشکلات ملارد با سفر رئیس جمهور محقق می شود

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد گفت: رفع مشکلات این شهرستان با سفر رئیس جمهور به ملارد درغرب استان تهران محقق می شود.

جابر کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شهرستان ملارد با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه است اما متناسب با اولویت این مشکلات برای رفاه مردم ، چندین محور اصلی برای طرح در سفر رئیس جمهوری مد نظر قرار دارد.

وی یادآورشد: بخشی از این مشکلات مربوط به صنایع مستقر در شهرستان ملارد است که بناست مسائل آنها دسته بندی و در سفر رئیس جمهوری مطرح شود.

کریمی بخش دیگری از مشکلات قابل طرح در این سفر را مربوط به بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی این شهرستان خواند که مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در ملارد ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان ملارد یکی دیگر از مسائل قابل طرح را کمپ اخوان با ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد متجاهر برشمرد و گفت: با وجود گذشت ۱۲ سال از زمان شکل گیری شهرستان ملارد، هنوز این شهرستان ادارات مستقل با ساختمان مناسبی ندارند.

وی اضافه کرد: بسیاری از ادارات شهرستانی ملارد، به صورت مستاجر یا فاقد ساختمان مستقل هستند که بناست موضوع شکل گیری مجتمع ادارات در این سفر نیز مطرح خواهد شد.

کریمی ابراز کرد: بخش دیگری از مشکلات قابل طرح این شهرستان مربوط به موضوع تامین آب شرب، آب کشاورزی، فاضلاب شهری، اشتغال، کشاورزی و مترو غرب تهران است.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: بحث بهداشت و سلامت و تجهیز امکانات بیمارستان ملارد نیز از دیگر موضوعاتی است که تلاش می کنیم در سفر رئیس جمهور مطرح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha