میز خدمت مسئولان پاکدشت در روستاها برپا می‌شود

پاکدشت- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: میز خدمت مسئولان پاکدشت از این پس در مناطق روستایی برپا می‌شود تا این قشر به راحتی به مسئولان دسترسی پیدا کنند و مسائل و مشکلات آنان با همت مسئولان برطرف شود.

به  گزارش ایرنا، محسن اردستانی روز چهارشنبه در جریان برپایی میز خدمت مسئولان پاکدشت در مسجد جامع موسی بن جعفر(ص) روستای آلوئک از توابع بخش شریف آباد، گفت: مسئولان و کارگزاران نظام موظفند تا با تأسی از شیوه مدیریت رئیس جمهوری و دولت مردمی در حضور بی‌واسطه بین مردم، از نزدیک با مشکلات و مسائل آنان آشنا شوند و پاسخگویی به صاحبان اصلی انقلاب را به اولویت دستگاه خود تبدیل کنند.

وی اظهار داشت: شأن مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط خدمت کردن به مردم و باز کردن گره از مشکلات جامعه است و مسئولی که خود را از حضور بین مردم محروم کند، بهترین ظرفیت برای رفع مسائل جامعه را از دست داده چرا که هر وقت به مردم اعتماد کرده و با کمک آن‌ها به جنگ مشکلات رفته‌ایم، پیروزی و نصرت نصیب ایران اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: تا کنون ۲۰ مورد میز خدمت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان پاکدشت در محلات و مناطق حاشیه‌ شهرستان برگزار شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، از این پس مسئولان در مناطق روستایی حاضر می‌شوند تا این قشر مولد و همراه نظام، به راحتی به مسئولان دسترسی پیدا کرده و مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند.

نماینده دولت در پاکدشت افزود: پیگیری اجرای مصوبات جلسات هفتگی که در محلات شهرستان و با هدف مطالبه گری و پرسش از شهروندان و پاسخگویی و پیگیری از مسئولان برگزار می‌شود، در اولویت کاری فرمانداری قرار دارد و تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

اردستانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی در روستاهای پاکدشت، تلاش می‌شود تا با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی، امکانات موجود در شهرستان و حمایت دستگاه‌های مختلف، زمینه لازم برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید به ویژه در حوزه مشاغل خانگی فراهم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی ویژه‌ای در مناطق روستایی شهرستان پاکدشت عملیاتی شده و در حال اجرا است که قطعا با تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها، شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر مناطق روستایی خواهیم بود و اهداف نظام در جلوگیری از مهاجرت روستانشیان حاصل شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha