۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبر: 85108391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روستائیان پاکدشتی بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند

پاکدشت - ایرنا - با برگزاری میز خدمت در روستای جمال‌آباد از توابع بخش شریف‌آباد پاکدشت، روستانشینان بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان پاکدشت در میان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار پاکدشت روز پنجشنبه در جریان برپایی میز خدمت مسئولان این شهرستان در روستای جمال آباد گفت: شأن مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط خدمت کردن به مردم و باز کردن گره از مشکلات جامعه است.

محسن اردستانی افزود: در راستای سیاست های دولت مردمی به منظور پیگیری مطالبات مردمی به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در روستای جمال‌آباد حضور یافتیم تا مشکلات این روستا و اهالی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: شأن مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط خدمت کردن به مردم و باز کردن گره از مشکلات جامعه است و مسئولی که خود را از حضور بین مردم محروم کند، بهترین ظرفیت برای رفع مسائل جامعه را از دست داده چرا که هر وقت به مردم اعتماد کرده و با کمک آن‌ها به جنگ مشکلات رفته‌ایم، پیروزی و نصرت نصیب ایران اسلامی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم تمام برنامه‌های خود را بر اساس حضور مسئولانه در بین مردم رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه بنا نهاده است و مسئولان شهرستان پاکدشت نیز تلاش دارند تا با برگزاری نشست‌های مختلف با مردم به ویژه در مناطق روستایی، از نزدیک با دغدغه آنان آشنا شده و در صدد رفع نیازهای روستائیان برآیند.

در این جلسه رفع مشکلات روستای جمال آباد در حوزه آسفالت راه روستایی، رفع مشکلات شبکه و تامین آب آشامیدنی، تقویت شبکه برق، رفع مشکلات دامداران، بازنگری طرح هادی، تأمین آرد نانوایی بررسی شد و از سوی مسئولان دستورات لازم برای پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده به دستگاه های اجرایی ذیربط صادر شد.

پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha