۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۰
کد خبر: 84715797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار نفر نوروز امسال از خدمات هلال احمر پاکدشت استفاده کردند

پاکدشت - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: در زمان اجرای طرح نوروزی بیش از ۱۵ هزار مسافر از خدمات پایگاه‌های این جمعیت استفاده کردند.

صفرعلی حسین‌آبادی روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه داشت و به دلیل مستقر بودن پایگاه‌های این جمعیت در محور ترانزیتی امام رضا (ع)، فعالیت آنها از اهمیت ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مسافران برخوردار بود.
وی افزود: در اجرای این طرح ۲ پایگاه و پست امداد و نجات جاده‌ای ثامن الحجج (ع) و یادمان شهدای مظفر، کشیک اداری، یک تیم سیار، یک اکیپ سحاب دوچرخه سوار و ۲ اکیپ پیاده سحاب با استعداد ۱۰۰ نفر روز نجاتگر کادر و ۲۸۰ نفر روز نجاتگران داوطلب و به کارگیری ۹ دستگاه خودرو شامل سه دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی نجات و چهار دستگاه خودروی پشتیبانی، خدمات تخصصی به مسافران ارائه دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر پاکدشت سه هزار و ۴۰۲ نفر از خدمات اطلاع رسانی در زمینه کرونا و سلامت سفر، یکهزار و ۵۳۵ نفر از طرح غربالگری کنترل و سنجش سلامت مسافران و ۶۰۲ نفر از خدمات اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیر و ایمنی در سفر برخوردار شدند.
حسین‌آبادی ادامه داد: در نوروز امسال پنج هزار و ۱۵۴ نفر از راهنمایی مسافران به نقاط امن، یکهزار و ۶۷۴ نفر از آموزش مهارت‌های ترافیکی، یکهزار و ۱۲۹ نفر از کودکان از فضای دوستدار کودک و ۳۰۲ نفر از خیمه نماز استفاده کردند.
وی با اشاره به پویش‌های مردمی در اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر پاکدشت گفت: یکهزار و ۲۱۴ مسافر در نوروز امسال به پویش حامیان و مشارکت کنندگان پویش بهرفت و هزار ۱۵۸ نفر به پویش چلچراغ و جشنواره رفیق خوشبخت پیوستند.
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از توزیع ۶ هزار و ۸۴۸ قلم اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی خبر داد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha