۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84718561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۲ میلیارد ریالی استاندار خراسان جنوبی برای آزادی زندانیان

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در هجدهمین جشن گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان و محکومان مالی جرایم غیرعمد استان، ۲ میلیارد ریال مساعدت کرد.

به گزارش ایرنا، جواد قناعت عصر شنبه در آیینی که به این مناسبت در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد افزود: آزادسازی یک زندانی از بند، فقط نجات یک بنده خدا نیست بلکه نجات استان است.

وی اظهار داشت: بدون شک آزادسازی زندانیان، باعث کمرنگ شدن تبعات اجتماعی می‌شود و شاهد یک جامعه خوب و پویا خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: برای این منظور لازم است همه پای کار آمده و کمک کنند تا شاهد خروج زندانیان و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده باشیم.

وی تصریح کرد: برپایی جشن گلریزان اقدامی ارزشمند است که شهید بزرگوار لاجوردی بنیانگذار این حرکت فاخر بود، که لازم است یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

قناعت ضمن تشکر از اعضای ستاد دیه استان که مقدمات برپایی این مراسم را فراهم کردند عنوان کرد: مردم و خیران استان، متولیان و بانیان اصلی این مراسم هستند.

وی با اشاره به این که چراغ‌های اول این مراسم به لطف رهبر معظم انقلاب و آیت الله رئیسی در استان روشن شد گفت: رایزنی‌های لازم با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد علوی برای کمک به جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد استان با ۱۷ میلیارد تومان بدهی برای آزادی از زندان چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم هستند.

سال گذشته با همت مردم و خیران استان ۱۴۷ زندانی جرایم غیرعمد استان با  ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی از بند زندان رهایی یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha