۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84721746
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش "یک‌ شهر رمضان" و اطعام پنج‌هزار روزه‌دار در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی گفت: اطعام پنج هزار روزه‌دار در قالب پویش "یک شهر رمضان" توسط شورای مشارکتهای زنان در شهرستانهای مختلف استان در حال انجام است.

آرزو حیدربان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش یک شهر رمضان برای چهارمین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان به همت شورای زنان مجمع خیرین سلامت در استان خراسان رضوی  اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این پویش همزمان با شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان تهیه افطار و اطعام روزه‌داران در خانه‌های ایتام، خوابگاههای دانش‌آموزی در مناطق کم‌برخوردار و خانواده‌های کم بضاعت دارای کودکان بیمار در شهرستانهای خراسان رضوی نظیر مشهد، خواف، صالح‌آباد، کاشمر، بردسکن، خوشاب، قوچان، خلیل‌آباد و بجستان انجام می‌شود.

حیدریان خاطرنشان کرد: این اقدام با همکاری امور بانوان شهرستان‌های خراسان رضوی و با اهدای محصولات فرهنگی و اجرای برنامه های سلامت محور به‌ویژه آموزش‌های پیشگیرانه حوزه بهداشت فردی، روانی و اجتماعی بر طبق نیاز منطقه صورت گرفته است.

پویش "یک شهر" رمضان و اطعام پنج‌هزار روزه‌دار در خراسان رضوی

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در طول ماه مبارک رمضان افزود: برگزاری برنامه‌های سلامت محور فرهنگی، اجتماعی از جمله حمایت از تولید و اجرای تئاترهای سلامت محور و جنگ‌های شادی در محلات با هدف تامین سلامت روان و نشاط مناسب با ایام ماه مبارک رمضان از این جمله است.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی گفت: برپایی تورهای زیارتی با عنوان زیارت، نشاط و سلامت در شب‌های پر فیض قدر، کمک به درمان کودکان بیمار نیازمند، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان‌ها با تقدیم هدایا و توزیع بسته‌های معیشتی رمضان همراه با توزیع گوشت قربانی از دیگر برنامه‌های این شورا در ماه رمضان است.

شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد، برای نخستین بار در کشور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha