۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84724519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام فلسطینی: قدس خط قرمز ماست

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۳۵
کد خبر: 84724519
مقام فلسطینی: قدس خط قرمز ماست
طلال ابوظریفه

تهران-ایرنا-یک عضو دفتر سیاسی جنبش دمکراتیک فلسطین سه‌شنبه شب با هشدار به مقامات صهیونیستی برای هرگونه تعدی به مسجدالاقصی و قدس شریف گفت که این مکان مقدس، خط قرمز ماست.

به گزارش ایرنا از المیادین، طلال ابوظریفه در نشست گروه‌های مختلف فلسطینی تأکید کرد که هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه داده نخواهد شد که تقسیم زمانی و مکانی را بر مسجد الاقصی تحمیل کند.

وی بار دیگر هشدار داد که به رژیم صهیونیستی اجازه داده نخواهد شد که یهودی سازی قدس و تبدیل آن به پایتختی رژیم اشغالگر ادامه یابد.

این مقام فلسطینی در ادامه گفت که مقاومت مردم ما در قدس و مسجد الاقصی خط دفاع نخست را در مقابله با سیاست‌های یورش شهرک‌نشینان تشکیل داده است.

وی غزه را مدافع طرح ملی با مواضع  آن دانست و تاکید کرد که این باریکه پرچم استقامت ساکنان قدس و حمایت از مقاومت آنان در درگیری‌های روزانه با اشغالگران صهیونیست را تشکیل می دهد.

ابوظریفه  بار دیگر با هشدار به صهیونیست ها افزود که مقاومت در روزهای اخیر و در سالگرد اعیاد یهودیان و تهدید آنها به برگزاری راهپیمایی پرچم، همچنان برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیست‌ها آماده است.

سرکوب شدید فلسطینیان از ابتدای ماه مبارک رمضان به شکل سازمان یافته در حال انجام است. مقامات رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه یورش تازه ای را با گسیل صدها نیروی جدید به مسجد الاقصی آغاز کردند که به اعتقاد ناظران سطح تنش ها را در منطقه به شدت افزایش می دهد.

این احتمال خیلی بالاست که صهیونیستها در بحبوحه جنگ اوکراین که جهان را به خود سرگرم کرده است، نقشه جدیدی را طراحی کرده باشند، بطوری که بامداد امروز سه شنبه هم مناطقی در خان یونس در نوار غزه را با جنگنده های خود هدف قرار دادند.

به نظر می رسد، صهیونیستها با بازتولید خشونت ها در داخل اراضی اشغالی تلاش دارند، نیروهای مقاومت فلسطینی را هرچه بیشتر تحریک کنند و  با نزدیک شدن به روز جهانی قدس این تحرکات هر روز بیشتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha