۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبر: 84728120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دولت با قدرت روند اصلاح اقتصادی کشور را ادامه دهد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی در برابر اقتصاد مردم مسئول است، گفت: دولت سیزدهم با قدرت اصلاح اقتصادی کشور را ادامه بدهد و در این راه از سیره و روش حضرت علی (ع) استفاده کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید ماهیت انقلاب اسلامی را شناخت و عملکرد مسولان را ارزیابی کرد.

وی به تشریح شاخص‌های حکومت اسلامی در منظر حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: هدف و آرمان‌های حکومت اسلامی در نهج البلاغه آورده شده و مسولان نظام باید به این موارد توجه کنند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: کسانی که در این نظام مسئولیت می پذیرند نباید در پی کسب قدرت، مسائل مادی و دریافت حقوق بیشتر باشند. 

آیت الله شعبانی موثقی، اصلاح جامعه به ویژه در زمینه اقتصادی و مدیریتی را بسیار ضروری دانست و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کنونی کشور اصلاح مسائل اقتصادی مردم در اولویت قرار دارد. 

وی با اشاره به شعار فساد ستیزی دولت سیزدهم، گفت: دولت همان شیوه حضرت علی(ع) را برای مبارزه با رانت‌خواری و کوتاه کردن دست غارتگران و زیاده خواهان به کار گیرد زیرا مردم به طور جدی از حقوق‌های نجومی، اختلاس و برداشت‌های بی رویه از بیت المال، گلایه مند هستند. 

خطیب جمعه همدان خاطرنشان کرد: در روند اصلاح نظام مدیریتی کشور هزاران نفر از مدیران و کارکنان اثرگذار هستند و تا بدنه و زیرمجموعه ها از صدر تا ذیل با دولت هماهنگ نشوند هیچ اصلاحی صورت نمی گیرد. 

امام جمعه همدان با قدردانی از سفرهای رییس جمهور به استانها و مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: حضور رییس جمهور در وزارتخانه ها برای ارزیابی و رصد عملکرد این مجموعه ها نیز ضروری است و در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان از رییس جمهور خواست در انتصاب مدیران از افراد کاربلد و قوی استفاده کند تا فرایند اصلاح ساختار مدیریتی و اقتصادی کشور به درستی انجام شود. 

به گفته وی، کسانی که با سفارش، سهم خواهی و رفاقت صاحب پست و منصب می شوند به مردم خیانت کرده اند و باید جای خود را به اشخاص لایق و توانمند واگذار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha