۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84734504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری: قدس با وحدت مسلمین جهان آزاد خواهد شد

شهرکرد_ ایرنا_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم حضور پُرشور در راهپیمایی روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، زمینه آزادی سریع‌تر قدس شریف را فراهم می‌کنند و این مکان مقدس با وحدت مسلمانان آزاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان فارسان تاکید کرد: قدس با عزم، ارادت، توکل به خدا، وعده امام خمینی (ره) و وحدت مسلمین جهان آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ۲ سال گذشته افزود: مردم چهارمحال و بختیاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کنار سایر آزادی‌خواهان جهان برای آزادی قدس در راهپیمایی حضور پرشور خواهند داشت.

حیدری به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به ائتلاف بین‌المللی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران افزود: رزمندگان ایرانی با ایستادگی مقابل استکبار جهانی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور از دست برود.

حیدری به تحریم‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: نتیجه این تحریم‌ها ایستادگی مردم ایران روی پای خود و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ و روزافزون شد.

وی رفع مشکلات را نیازمند انسجام، اتحاد و وحدت دانست و یادآور شد: با انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رییس‌جمهور، بارقه‌های امید بین مردم ایجاد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شکستن بن‌بست‌ها و انحصارها از سوی جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید شیرینی مدیریت جهادی را به مردم نشان دهیم.

وی با اشاره به دغدغه‌مندی‌های مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی ایران برای رفع مشکلات گام‌های بلندی برداشت اما همچنان مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن‌ها تلاش جهادی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی در راستای رفع مشکلات مردم باعث ناامیدی دشمنان در ضربه زدن به نظام اسلامی ایران خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha