ورزشکاران فارس که حاضر به رقابت در برابر رژیم صهیونیستی نشدند، تقدیر می‌شوند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- مسئول سازمان بسیج ورزشکاران فارس اعلام کرد: طی مراسمی از چهار قهرمان جوانمرد فارس که حاضر به مبارزه با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند، تقدیر خواهد شد.   

سرهنگ شکرالله مسکویی، روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی فتحی پور در رشته جودو، وحید کشتکار در شنا، حسین شاطر پوری در رزمی و مهدی نصیری در کشتی فرنگی چهار ورزشکار جوانمرد فارس هستند که بهترین الگو برای مبارزه ورزشکاران با رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب هستند.

 وی با اظهار اینکه  فعالیتی که ورزشکاران ما در راستای تحقق آرمان های امام راحل ( ره ) مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی در میادین بین المللی انجام می دهند جای تشکر دارد، افزود: ورزشکارانی که  مقام قهرمانی خود را به شهدا تقدیم می کنند آنها هم الگوی اخلاقی جامعه هستند که قابل تقدیر است.

ورزشکاران فارس که حاضر به رقابت در برابر رژیم صهیونیستی نشدند ، تقدیر می شوند
شکرالله مسکویی، مسئول بسیج ورزشکاران فارس

مسکویی تاکید کرد: همچنین قهرمانانی که حاضر نمی شوند با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهند با وجود اینکه برای آنها گران می شود این هم خودش یک نوع جهاد و یک شجاعت است و باید این ورزشکاران جوانمرد هم به عنوان الگو معرفی کنیم و در برنامه هایی که داریم از این عزیزان دعوت خواهیم کرد تا مورد تقدیر متولیان ورزش قرار گیرند ضمن اینکه باید جوانانی مانند نسل سردار سلیمانی را تربیت کنیم.

وی گفت: همچنین ماموریتی که سازمان بسیج ورزشکاران در حوزه ورزش دارد، بحث فرهنگ سازی، ترویج منش و اخلاق اسلامی و پهلوانی و  بکارگیری و استعداد یابی جوانان در دستور کار و برنامه این سازمان قرار دارد.

 مسکویی بیان داشت : از ظرفیت هایی که سپاه دارد برای  کمک  به بحث استعداد یابی جوانان هم استفاده خواهیم کرد.

ورزشکاران فارس که حاضر به رقابت در برابر رژیم صهیونیستی نشدند ، تقدیر می شوند
سمت راست، مهدی نصیری و سمت چپ وحید کشتکار ورزشکاران جوانمرد شیرازی 

سابقه ورزشکاران جوانمرد فارس 

به گزارش ایرنا، ورزشکارانی که حاضر به مسابقه دادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نمی شوند، لقب ورزشکار جوانمرد را به خود اختصاص می دهند.

مهدی نصیری  قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان و آسیا، در سال ۹۴ در مسابقات بین المللی رومانی در وزن ۵۷ کیلوگرم در حالیکه نشان این مسابقات را در چنگ داشت در نیمه نهایی با حریف  صهیونیستی مبارزه نکرد،تا دین خود را به مردم مسلمان فلسطین ادا کند برای همین هم لقب ورزشکار جوانمرد گرفت.

همچنین وحید کشتکار دیگر شناگر جوانمرد شیرازی  در سال ۲۰۱۰ در مسابقات شنای جهانی کم بینایان در هلند در ماده ۱۰۰ متر آزاد در حالی که شانس کسب نشان را داشت حاضر نشد با ورزشکار رژِیم صهیونیستی رقابت کند، کشتکار افزون بر 15 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه دارد.

ورزشکاران فارس که حاضر به رقابت در برابر رژیم صهیونیستی نشدند ، تقدیر می شوند
مهدی فتحی پور جودوکار استهبانی ، ورزشکار جوانمرد 

 حسین شاطر پوری دیگر رزمی کار جوانمرد استان فارس است که در سال ۹۳ در مسابقات بین المللی روسیه و کسب سهمیه المپیک، با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکرد تا این ورزشکار هم دین خود را به مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین ادا کند.

همچنین  مهدی فتحی پور عضو تیم ملی جودو ایران و دارنده نشان برنز آسیا که اهل شهرستان استهبان است در سه تورنمنت جهانی مقابل ورزشکار ان رژیم اشغالگر قدس به میدان نرفت تا لقب ورزشکار جوانمرد  به خود اختصاص دهد.

ورزشکاران فارس که حاضر به رقابت در برابر رژیم صهیونیستی نشدند ، تقدیر می شوند
حسین شاطر پوری ورزشکار  جوانمرد رزمی کار 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha