۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 84736995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دلیل غیبت صالحی‌امیری در مراسم افطاری ریاست جمهوری مشخص شد

تهران- ایرنا- مراسم افطاری رییس‌جمهوری در حالی شب گذشته با غیبت رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد که برخی این موضوع را مرتبط با انتشار نامه دوم نهاد ریاست جمهوری مبنی بر بازنشستگی صالحی‌امیری قلمداد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مراسم افطاری رییس‌ جمهوری ایران شب گذشته با جامعه ورزش یک غایب بزرگ داشت. آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رییس جمهوری کشورمان شب گذشته در حالی با ورزشکاران، رییسان فدراسیون‌ها و جمعی از پیشکسوتان ورزشی مراسم افطار برگزار کرد که غیبت «سیدرضا صالحی‌امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه بسیار به چشم‌آمد.

به ویژه آن‌ که چهارشنبه گذشته بار دیگر نامه‌ای از نهاد ریاست جمهوری به امضای محمود رنجبر مدیرکل توسعه منابع انسانی، تشکیلات و آموزش این نهاد منتشر شد که تاکید مجددی بر پایان ماموریت صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک داشت. نامه‌ای که بر خلاف نامه‌ اول این نهاد که به امضای ابوالقاسم کریمی معاون اداری و مالی رسیده بود، این بار با واکنش رسمی کمیته ملی المپیک مواجه نشد.

غیبت صالحی‌امیری باعث مطرح شدن گمانه‌زنی‌ها و حتی این شائبه را مطرح شد که شاید رئیس کمیته ملی المپیک برای حضور در مراسم افطاری رئیس جمهوری دعوت نداشته است.

شنیده می‌شود دلیل اصلی این غیبت، بیماری سنگ کلیه صالحی‌امیری که از چهارشنبه گذشته و درست مصادف با انتشار نامه دوم نهاد ریاست جمهوری، رئیس کمیته ملی المپیک را درگیر کرده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا ریاست کمیته ملی المپیک واکنش رسمی نسبت به نامه دوم و شایعات پیرامون غیبتش در مراسم افطاری خواهد داشت یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha