۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 84739641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلم شمع فروزان علم و دانش بشریت است

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 84739641
معلم شمع فروزان علم و دانش بشریت است

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرقدس گفت: معلمان شمع‌های فروزان علم و دانش و رهبران بشریت به سمت فضایل وارزش‌های متعالی هستند.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهر قدس، وحید گلی‌کانی روز دوشنبه در گرامیداشت روز معلم افزود: کسانی که سنگر تعلیم و تربیت را با خمیرمایه‌ای از جنس انسان در ابعاد کوچک از کانون خانواده‌ها تحویل و پس از سیری عمیق در کوره دانش و معرفت وفضیلت، در فردای جامعه به انسان‌های بزرگ و رهبران حکیم بدل ساخته و دنیا و جامعه را آباد و سعادتمند می‌سازند.

وی ادامه داد: سقوط و صعود جامعه انسانی به همین تعلیم و تربیتی برمی‌گردد که مدیران و معلمان و مربیان آن را بر عهده‌دارند و با بارور کردن شکوفه‌های علم و دانش در دانش آموزان مایه افتخار برای کشور می‌شوند.

گلی‌کانی با تبریک به مناسبت روز معلم، بیان کرد: از زحمات و همکاری‌های بی شائبه معلمان فرهیخته، اندیشمند و پرتلاش در عرصه تعلیم وتربیت، تقدیر وتشکر می‌کنیم.

وی گفت: امید است با اتکا به الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تدابیر ریاست محترم جمهوری، شاهد تحقق پیشرفت و توسعه در حوزه مهم آموزش و پرورش باشیم.

به گزارش ایرنا، ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید استاد مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha