۲ آتش‌نشان کرمانی در عملیات اطفای حریق یک فروشگاه مصدوم شدند

کرمان - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه ۲ تن از آتش‌نشانان این سازمان در حادثه اطفای حریق یک فروشگاه قاب سازی واقع در خیابان حافظ این شهر، مصدوم شدند گفت: حال عمومی آتش نشانان مصدوم مطلوب گزارش شده است. 

محمدرسول جهانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش‌نشانان حین انجام عملیات اطفای حریق، دچار سوختگی دست و عارضه تنفسی به دلیل استنشاق دود و گازهای سمی شده بودند.

وی با بیان اینکه مداوای آتش نشانان مصدوم در محل حادثه انجام شد اظهار داشت: خوشبختانه هیچ یک از شهروندان در این حادثه مصدوم نشده‌اند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه امروز فردی با سازمان آتش نشانی تماس گرفت و خبر از آتش سوزی گسترده یک باب واحدصنفی در خیابان حافظ کرمان داد.

وی یادآورشد: نخستین خودروی آتش نشانی چهار دقیقه پس از اطلاع‌رسانی به محل حادثه‌رسید و عملیات اطفای حریق را در این منطقه آغاز کرد و در مجموع هفت دستگاه خودروی آتش‌نشانی با ۳۰ آتش نشان به محل اعزام شدند.

جهانشاهی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است افزود: متاسفانه انبار یک مغازه قاب سازی در این حادثه، آتش گرفت که با تلاش آتش نشانان مهار و اطفا شد.

۲ آتش‌نشان کرمانی در عملیات اطفای حریق یک فروشگاه مصدوم شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha